منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

257

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

بالاخره هرروز یه دسر یا شیرینی درست کردن، منجر به واکنش آقای همسر شد:)))



پ.ن. واکنش زیاد هم حاد نبود در این حد که: همه هنرهاتو یه جا رو نکن!!

پ.ن.کارمند که باشی از کم شدن ساعت کاری انقـــــــــــدر جوگیر میشی که دوبرابر تو آشپزخونه خودت رو مشغول کنی:دی

  • مک بس

نظرات  (۳)

عه! ساعت کاریتون کم شده؟
ما کلی به روح دولت درود فرستادیم که از وقتی اومده هیچوقت ساعات کاری ماه رمضون مستر اینا کم نشده! برعکس دولت قبل! :|
البته درودهامون واقعی بودا! خخخ!
پاسخ:
بله با اجازه تون
البته ما هم تا زمانی که ارباب رجوع بود طبق ساعت قبل بودیم، یک هفته ای هست ساعتمون کم شده، والبته ما سازمان دولتی محسوب نمیشیم ،کما اینکه در مناطق گرمسیر، خیلی از ارگان ها با توجه به اختیارات خودشون اینکارو کردن، که البته با حرکت ماه رمضون به سمت عید و روزهای خنک سال، سالهای بعدی مطمئنا این کار صورت نمیگیره
بعله ما واقعیتش رو دریافتیم:))
  • ملکه بانو
  • با خوندن این پستت کاملا از خودم ناامید شدم!


    پاسخ:
    چرا عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نگران نباش، اولا من یکی دارم و شما دوتا
    ثانیا من جوگیرم الان، مطمئن باش طولانی بشه، منم جوگیریم می خوابه:دی
    و البته که حس ماه رمضون متفاوته:)
  • ملکه بانو
  • بازم خوبه، من همین قدرم جوگیر نمی شم
    پاسخ:
    :)
    شما با دوتا بچه فرصتِ این جینگولک بازی ها رو نداری:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">