منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

267

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

گاهی آدمهایی بهت حسادت میکنن، که هرجور فکر کنی هیچ دلیلی برای اینکارشون نمیبنی:نه وجه مشترکی، نه قرابت خاصی، هیچی...

  • مک بس

نظرات  (۱)

  • ملکه بانو
  • خوب به خاطر اینه که گاهی آدما یه چیزی تو ذهنشون مهمه که ممکنه تو اونو داشته باشی
    پاسخ:
    اخه گاهی از هرطرف نگاه کنی، شباهتی نمیبینی که مقایسه ای صورت بگیره


    +من یه دوست داشتم که اینطوری بود، و خودش ادعا میکرد من صمیمی ترین دوستش هستم و اون هم برای من هست، باورت میشه هنوووووووووز بعد از نزدیک به 6سال نمیتونم رفتارهاشو توجیه کنم!! و همین باعث شده تقریبا باهاش قطع رابطه کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">