منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

271

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

قرار بود یه دوره آموزشی برگزار بشه، که اصولا هر4-5 سال یا حتی بیشتر برگزار میشه، در بدو شروع مشخص شده دوره 10 روزه و هر روز5الی 6ساعته(اونم بعد از ساعت کاری)

خب مشخصه که بچه دار و ضعیف الجثه ای مثل من، انصراف میده

تقریبا 20نفر متقاضی بودیم که دو نفرمون انصراف دادیم، در ادامه دوره، تایم زمانی هر جلسه به 1الی نهایتا2ساعت تقلیل یافته، و امتحان نهایی دوره هم اُپن...

برام جای سواله که اون 18 نفر که حداقل با 10 نفرشون هرروز سلام علیک دارم، هیـــــــــــــــــــچ کدوم نمی تونست شرایط جدید رو به من بگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پ.ن.داستان نگاری شد، ولی هنوز بعد از گذشت تقریبا یک ماه نمیتونم رفتارشون رو هضم کنم، من خودم اگه بودم حتـــــــــما به بقیه این آوانس رو خبر میدادم

پ.ن. من که هیچ، اون همکارم روزی نیست (واقعا روزی نیست) که برای این همکاران کاری فرای از وظیفه شرعی وقانونیش انجام نده، حتی ایشون رو هم خبر نکردن!!!

  • مک بس

نظرات  (۵)

منم گاهی می مونم از این کار مردم! حالا خبر میدادن چی میشد مثلا؟
انقدر از این خاطرات بی خبری و از اونطرف خبررسانی های مداوم خودم دارم که نگو و نپرس!
با عرض شرمندگی کامنتت با حذف پستم حذف شد.و جوابش این بود که نه کامنت تیرامیسوت نیومد!
پاسخ:
منم از این دست خاطرات زیاد دارم، ولی این چون تازه است، داغش:دی هم تازه تره:)))
البته در مواقعی که سودی هرچند ناچیز به طرف برسه برام قابل درکه، البته به سختی، ولی این مواقع که سرسوزنی سودرسانی نداره فرق میکنه


+بعد نوشت: آهااااااااااااا متوجه سودش شدم: اونها مدرک گذروندن این دوره رو دارن، و ما نداریم و اینکه ماهم اون مدرک رو میداشتیم ضرره دیگه:|
البته من دوستی هم داشتم که اینطور خبرها رو بهم میداد. اما عموم دوسبتانم اینطور نبودن و همیشه من یه طرفه خبر میدادم.. :(
و احساس حماقت میکردم اکثرا.
پاسخ:
دقیقاااااااااا
البته این حسِ ناشی از عدم خلوصه هاااااااااا:(
آخه خلوصِ چی؟
من دارم بهش میگم برو فلان دوره رو شرکت کن اطلاعیه ش رو دیدم. وقتی می بینم اون خودخواهانه هی میره خودش تنهایی استفاده می بره چرا باید منم بگم؟ این کارها برای تشریک مساعیه نه خلوص! هوم؟
شایدم ناشی از عدم خلوصه. ذهنم درگیر شد.
پاسخ:
خب کار درست همینه که بخل نورزی حتی در اطلاعاتت دیگه
اگه این دیدت باشه برات مهم نیس طرف مقابل طور رفتار کنه
البته این نظر شخصیه منه،تو خودتو درگیرش نکن :-)
میدونی گاهی فکر میکنم ما با توهمِ لزوم مومن بودن و خلوص صد در صدی خودمون رو اونقدر آدم بده میکنیم که دیگه از عباداتمون هم لذتی نمی بریم. فکر میکنم خوبه نرمال زندگی کنیم و روانمون رو آرامش بدیم! ها؟!
چرا باید همه چیز رواینقدر ایده آل بخوایم؟
واقعا ایده آل گرایی یک معضله!
واااای اینجور آدما چقدر رو اعصابن...
واقعا چی ازشون کم می شد که بیان و بگن؟
من از این مدل رفتار بشدت متنفرم...
پاسخ:
از تنفر حس ناخوشایند بالاتری داریم؟؟؟من اونو دارم ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">