منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

296

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ق.ظ

تصمیمم از کبری بودن یه کم رفت اونطرف تر!:((

مامان به خاطر پادرد بستری شد، و همه چی متفاوت شد:((


پ.ن. التماس دعا

  • مک بس

نظرات  (۳)

ان شالله مادرتون هرچ زودتر حالش خوب شه
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون:)
راستی سلام
خوش آمدین:)
ای بابا!
ایشالا زودتر خوب شن
پاسخ:
ممنونم
ان شاءالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ان شالله که زود خوب شن. حالشون چطوره؟
شرمنده که من انقدر درگیر اسباب کشی بودم که اصلا و ابدا فرصت نکردم یه احوالی بپرسم * ***** ***** *** * ****** **** ****** ***** **** **** ** **** ***** * ***** *** ** ** **** **** *** ******** *** **** ** ** **** ** **** ** ***** *** *** ** ****** *** ****** ****** **
***** *** ** *** ***** ** *** ***** ** *******

پاسخ:
سلام
ممنونم، شکر خدا بهترن
این چه حرفیه، ایشالا همیشه به شادی درگیر باشی:)
من هم اصولا بیش از حد حتی همه چی برمی دارم، ولی از اونجا که هفته قبل از ما یکی از آشنایان رفته بود مشهد، و از گرما می نالید، وخودمون از گرمای نزدیک به 50 درجه ای عازم سفر شدیم، سهل انگاری کردم، یعنی تا لحظه اخر هی میگفتم بردارم، برندارم، که شیطان:دی بر من غلبه نمود و لباس گرم برنداشتم، حتی یکی از اقوام ما چند روز بعد از ما مشهد رفته بودن، میگفتن گرم بوده!! البته شاید برای بچه باز اون هوا خنک محسوب میشد
بهرحال تجربه شد دیگه:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">