منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

302

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ق.ظ

دیشب شورترین غذای عمرم رو پختم (به قول دردونه: پزیدم)!!

وقتی هم متوجه شدم که دیگه کار از کار گذشته بود:(

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    آب میریختین توش

    یا لااقل سیب زمینی رو حلقه حلقه میکردین میریختین توش

    اگه دیدین فایده نداره یه ترفند از خودم میگم خدمتتون

    اینقدر فلفل بریزید توش که کسی متوجه شوریش نشه! بعد کلی آبلیمو بریزید توش تا تندیش رو کم کنه! بعد کلی شکر بزنید که ترشیش رو بگیره!
    خلاصه همینجوری ادامه بدید تا آشپزخونه دیگه چیزی توش نمونه.


    پاسخ:
    عرض کردم که وقتی متوجه شدم که دیگه نمیشد هیچ حربه ای به کار برد، چون ترشی زده بودم احتمالا سیب زمینی دیگه جواب نمیداد (هرچند کلا مزه رو تغییر میداد) و البته چون سرسفره بود و دردونه گرسنه، نتونستم امتحان کنم


    +اتفاقا این پست رو نوشتم تا از تجربیات شوری زدایی خوانندگان استفاده کنم:)))
  • مردی بنام شقایق ...
  • دقیقا اینی که خدمتتون گفتم تجربه ی بنده بود از آشپزی هم اتاقیم تو دانشگاه!!!

    رفته بود ماکارونی درست کنه ینی! شور کرده بود! بعد کلی فلفل ریخته بود توش! بعدم تقریبا نصف شیشه آبلیمو!

    ماکارونی که از تو بشقاب برمیداشتیم رنگش خاکستری بود و ازش آبلیمو میچکید قشنگ!


    اتفاقا تا آخرشم خوردیم!
    البته بعد از هر قاشق غذا یه لیوان آب!!!!!
    پاسخ:
    اولا خوابگاه شرایط خودش رو داشت
    دوما: فکر کنم تا مدتها ماکارونی نخورم:((
    بازم سیب زمینی جواب میداد
    پاسخ:
    جدا؟؟  چه خوب
    البته من فرصت امتحان کردن نداشتم، و سر سفره متوجه شدم که دیگه نمیشد دردونه رو ول کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">