منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

303

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ

از لذتهای دنیا:

شونه کردن موهای دخترته:))))




پ.ن.ان شاءالله نصیب همه اونهایی که دوست دارن،بشه:)

  • مک بس

نظرات  (۶)

ایشالا :)
البته گاز اولی که به قاچ خربزه هم میزنی در رده دوم لذت ها قرار داره :)
پاسخ:
:)
متاسفانه من به علت حساسیت از این لذت محرومم:( ولی درکتون میکنم

+سلام
خوش آمدین:)
آمیییییییییییییییییییییییین
پاسخ:
:)))))))))))))))))))
والا دختر ما که همش فرار میکنه اخرش هم که موهاشو با هزار بدبختی شونه می کنم با دستش همه شو بهم میریزه ...
خخخ بی احترامی به عقاید مادر تا به کی ؟ تا کجا؟ دی:
پاسخ:
دخترشما هم موهاش حالت داره؟؟؟
ما هم خیلی منظم نیست تو این زمینه، و گاهی همون ترفند دخترشما رو به کار میبره، ولی هر ازگاهی که بر عقاید مادر احترام میگذاره:) هم مطلوبه:دی
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    خصوصا فرفری باشه :))))


    +
    ولی انگار بصورت مبنایی دختر بچه های کوچیک با شونه شدن موهاشون و بستنشون مشکل دارن
    پاسخ:
    سلام
    بله چون باید با دقت بیشتری باشه:) و نتیجه کار هم خودبه خود مطلوب میشه

    +
    به نظرم باید از اول عادتشون داد، البته فری سخت تره، و دقت زیادی میخواد که اذیت نشن
    اووووه نگوووو
    چقدر دلم خواست
    پاسخ:
    خدا قسمتتون کنه الهی:)
    اره دختر من موهاش حسابی حالت داره معمولا ازم میپرسن خودت موهاشون حالت دادی؟ خخخ
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا مثل دردونه ما:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">