منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

312

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ
چرا گاهی زنها، عالمانه از دروغ آقایون خوشحال میشن؟؟؟



پ.ن. همکارِ معلوم الحالم، تلفنی داره با مسافر مشهدشون صحبت میکنه(طبق معمول هم پشت پنجره اتاق من:/) میگه: همه اش  نرو زیارت، زیارت همونه، گردش هم برو، مثلا باغ وحش!!!!
بعدم میگه: پول میخای برات بفرستم

اینکه کی پشت خطه مهم نیست، مهم اینه که وقتی منی که هیچ ارتباطی باهاش ندارم، میدونم به کمک همکارها زندگیش رو میچرخونه، مطمئنن مخاطبش هم میدونه، ولی تصورم اینه که از این پیشنهاد پسرش، یا همسرش، یا دامادش یا هرکی، ذوق زده میشه!!
  • مک بس

نظرات  (۶)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    به همون دلیلی که گاهی مردها عالمانه از دروغ های زن ها میگذرن و خودشون رو میزنن به اون راه!

    +
    بعضی وقتا چاره ای نیس
    بهترین راه همین تغافله!
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا!!
    و البته در خیلی از رویایی هامون این کار رو میکنیم
    یه جور دلگرمیه دیگه. که اگه در توانشون بود حتما برامون انجام میدادن
    پاسخ:
    وقتی بدونی دروغه، دلگرم میشی!!
    به نظرم که این دروغ نیست یه تعارف دل نشینه یعنی اگر داشتم می فرستادم برات.
    پاسخ:
    از دیروز که کامنتت رو خوندم به تعریف "تعارف" فکر میکنم و تفاوتش با دروغ
    من در موقعیتی تعارف میکنم که یک درصد احتمال توانایی انجام اون کار رو بدم، درغیر اینصورت عذرخواهی میکنم بابت عدم تواناییم در انجام اون کار
    البته میدونم خیلی هاااااااااااا از این دست تعارفات (به قول شما) میکنن که یک ده هزارم هم نمیتونن انجامش بدن، ولی به نظرم اون واقعا اسمش تعارف نیست، حتی اگه دروغ هم اسمش نباشه، و هر اسمی بگیره، زیبا نیست



    +پ.ن. اصلا روی رفتار همکارم به عنوان یه شخص، و یا حتی این رفتارش به عنوان یه رفتار، تاکید ندارم، کلا نظرم رو گفتم، شاید هم تفکر و به تبعش رفتار من غلطه
    منم ذوق کردم:-D 
    پاسخ:
    :))
    از توصیه به باغ وحش رفتن به جای زیارت رفتن؟؟؟ :)))))
    نمیدونم شما چطورین، ولی من اگه طرف مقابلش باشم: اگه شرایطش رو بدونم، و عدم توانانیش رو، ناراحت میشم ولی اگر ندونم دلگرم میشم، ولی وای به وقتی که پشت این دلگرمی مجبور به درخواست بشم، و بعد بفهمم به اصطلاح تعارفی بیش نبوده، اصلا حس خوبی بهم دست نمیده



    پ.ن. الان که فکر میکنم  می بینم شاید بک گراند تمام پاسخ هام به کامنتها، شناختیه که از همکارم دارم، که از این دست به اصطلاح "تعارفات"  ِ بی اساس بسسسسسسسسسسسسیار میکنه، و کلا غلوکردن یکی از ویژگی های شخصیتیشه
    ولی در کل به نظرم تعارف دروغ درست نیست
    یه دفعه سخنرانی آقای مجتهدی رو تلویزیون نشون میداد میگفت یکی از جاهایی که دروغ اشکال نداره همین دروغ شوهر به زنشه. مثلا زنت میگه طلا میخری میگی بله میخرم. یه طلبه ای پول نداری ولی اشکال نداره

    منم هر وقت به همسرم یه چیز میگم میگه باشه، دلم گرم میشه با این که میدونم نمیتونه. 
    من اسمشو نه تعارف میذارم نه دروغ، میدونم اگه داشت دریغ نمی کرد. دلگرمیه برام

    ولی در مورد بقیه خودم اصلا از این تعارفات الکی استفاده نمیکنم
    پاسخ:
    ببین روابط زناشویی کاملا متفاوته، اصلا قابل قیاس نیست
    علاوه بر این درست میگی: واقعا نیتی که پشت حرفه مهمه، شاید عصاره همه این کامنت ها و جوابها هم همینه: نیتی که پشت اون تعارف، دروغ یا هرچی اسمش هست، مهمه

    با این حال من با همه نیت خیری که دارم، ترجیح میدم از طرف بابت ناتوانیم عذرخواهی کنم، تا الکی تعارف کنم
    به نظر منم تعارف داریم تا تعارف!! بله بعضی تعارفات یه جوری ان که اگر طرف بپذیره (اینکه میگن تعارف اومد نیومد داره) خودِ تعارف کننده شاکی میشه!! این دروغه! مثلا میگی بفرما خونه مون، اگر بگه باشه میام، شاکی میشی! خب این میشه یه تعارف دروغ و نباید گفته بشه.
    اما یه وقتی هم هست میخوای با تعارفت نشون بدی که از اومدنش خوشحال میشی. این که دروغ نیست حتی اگر بیاد.
    مثلا این بابا میگه پول بریزم برات؟ یه جوریه که اگر بگه آره بریز، شاکی نمیشه که!! شاید سختش باشه اما منظورش از اون حرف اینه که کمک مالی ازم بر بیاد انجام میدم.
    نمیدونم! این برداشت من از تعارف دروغ و تعارف احترام آمیز و دلگرم کننده ست. :)
    پاسخ:
    آره، منم فکر کنم همینو گفتم

    و گفتم که با این شناختی که من از همکارم دارم واقعا براش امکان کمک مالی نبود و تعارف میزد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">