منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

314

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

گاهی فکر میکنم تربیت من، یکی از غلط ترین نوع های تربیت بوده!!!

الان هم مامان تزش اینه که هرکی کار کرد تو باهاش راه بیا!!

یا اینکه هرکی هر بدیی در حقت کرد، علتش رو در خودت پیدا کن

بگذریم از اینکه مامان این تز رو فقـــــــــــــــط در قبال بقیه جایز میدونه، و در رفتار با بچه هاش اصلا اینطور برخورد نمیکنه، و در مقابل تمام زندگیش رو به نوعی وقف غریبه ها کرده (که اینجا جای توضیحش نیست)

ولی این باعث خیلی از مشکلات اجتماعی امروزِ من شده!!!



پ.ن. و بدتر اینکه من نمیخوام این نوع تربیت رو ادامه بدم، و از اونجا که خودم ندارمش، احتمالا اغراقانه در مورد دردونه ازش دوری میکنم

پ.ن. در کلیت این تزها مشکل دارم، وگرنه موردی درسته

  • مک بس

نظرات  (۲)

دقیق متوجه نشدم منظورت چیه ولی من این اخلاق راه اومدن با بقیه رو خیلی دوست دارم 
پاسخ:
خب هرچیزی حدی داره، ما تو خونه انقدر مراعات بزرگتر، یا دیگران رو کردیم، که الان بلد نیستیم حقمون رو بگیریم، و اسمش رو هم میذاریم مراعات یا راه اومدن با بقیه!!!

علاوه بر اون، در حدیث هم هست که نه ظلم کنید نه ظلم کرده بشین، کسی که از ابتدا بنای ناسازگاری داره، یا در هررفتار کوچکی، دنبال سود و منفعت شخصیشه، و طوری رفتار میکنه که در یک رابطه دوطرفه، و حتی چندطرفه، تنها شخص قابل اعتنا رو خودش میدونه، شایسته گی مراعات کردن یا راه اومدن رو نداره



پ.ن. ببخشید بدجووووووووووووور اعصابم داغونه، و کاملا احساسی دارم جواب میدم:(((((((((((((
نههههه درست نیست اصلا. ما هیچ جای دینمون سازگاری با مردم رو به عنوان صفت خوب نداریم.
سازگاری صفت خوبی نیست. آدمی که مظلومه باید این رو در خودش جستجو کنه که چه کردم که طرف به خودش حق میده به من ظلم کنه. البته قبولدارم جاهایی باید کوتاه اومد که طرف بزرگتره، از ذوی الحقوقه یا اگر مانع بشم آتش گسترده تری ایجاد خواهد شد اما به صورت مطلق نه واقعا سازگاری با هر شرایطی کار درستی نیست.
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">