منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

316

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

چقدر دوست دارم به مافوقم بگم: خیلی از دروغ هات رو متوجه میشم!!



پ.ن. متاسفم که گاهی انقدر دیییییییییییییر آدمها رو می شناسم

  • مک بس

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ههههه ههه! من با تک تک سلولهام دوست دارم اینو به ***** * ********* بگم!
هربار هم خویشتن داری می کنم! و امیدوارم قدرتم در خویشتن داری از بین نرههههه!
(*** ** *** ** *** ** ** **** ***** *** **** ******* **** ** ** **** **** ** *** ******
پاسخ:
نمیدونم، شاید بهتره باشه خویشتن دار نباشی، چون بعد از یه مدت باورشون میشه که تو متوجه نمیشی، و وقیحانه تر دروغ میگن!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">