منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

317

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

گاهی بعضی رفتارها، ذهن و روان آدم رو طوری به هم می ریزه که بدیهیات ذهنی، عقلی، شرعی و انسانیت، برات زیرسوال میره...


معتقدم این از نقصان ایمانمه، که اینطور به هم می ریزم، ولی از طرفی هم دعا میکنم هیـــــــــــچ وقت انقدر خودخواهانه رفتار نکنم که از رفتارم چنین حسی در کسی متولد بشه


پ.ن.باز روانم داغونه، به این فکر میکنم که این حمله های روانی، که سعی میکنم ازشون دوری کنم، ولی با این حال حداقل سالی چندبار درگیرش میشم، بالاخره کار دستم خواهد داد

یا باید ایمانم رو قوی کنم، یا ...           نمیدونم چه کنم!!!!!!!!!!!!!!


  • مک بس

نظرات  (۱)

بله متاسفانه :(
پاسخ:
آیکون گریه:(((((((((((((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">