منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

318

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

دردونه صبح زود بیدار شده، میپرسه نمازت رو خوندی، میگم: بله، تو که خواب بودی خوندم

میگه: یه بار دیگه هم با من بخون:*

  • مک بس

نظرات  (۳)

عزیزم!
یعنی از 5 صبح بیداره هر روز؟
پاسخ:
ممنون
نه، بعد از نماز و کارهای ضروری:دی میخوابه باز:)))
خوبه پس
آخه یه مدت بود پسرای من موقع اذون (گاها حتی قبلش) بیدار می شدن و دیگه نمی خوابیدن. 
گفتم شاید دردونه شمام این جوریه
خیالم راحت شد
پاسخ:
عزیزم:) خدا حفظشون کنه
مامان من یه برداشت قشنگ دارن، میگن بچه برای نمازشب و نماز صبح اول وقت بیدارت میکنه:) و میگن من همینطوری نمازشب خونشون کردم:)))
ما هم اگه نماز بخونه، یعنی بیشتر از 5-6دقیقه بیداریش طول بکشه و کاملا هشیار بشه خوابوندنش سخت میشه، از اونجا که شبها اصولا دیر میخوابه، بیداریش طولانی نیست، البته اگه من پایه باشم بیدار می مونه
البته شما دوتا هستن گل پسرهات، به هوای هم بیدار میمونن، و کنترلشون سخت میشه
من زود بیدار شدن صبحگاهی رو دوست دارم، ولی اولا شبها دیر میخوابه، و ثانیا بیدار باشه، میگه نرو سرکار        اینه که به خوابیدن مجدد تشویقش میکنم:((((
عزیزممممم :)
بعد پسرک من همیشه میگه من که دوست ندارم نماز بخونم! :|
پاسخ:
:))
رفتارهاشون دوره ایه، هر چندروزی یه جوری رفتار میکنن، دردونه هم عشقی نماز میخونه، چادر و روسری می پوشه، قرآن میخونه و ...
مهم اینه که اهمیت دادن به نماز رو ببینن، من تا حد ممکن وقت نماز، کوتاه نمیام و درعین حال سعی میکنم اذیتش نکنم، یه مدت اگه تنها میشد، میگفت نماز نخون، اگه میدیدم واقعا اذیت میشه اول سرگرمش میکردم بعد نماز میخوندم، اگر میدیدم بهونه است گوش نمیدادم، الانم موقع نماز بهش میگم میای؟ سرگرم نباشه و بیاد، حتما با کلی تمجید و تشویق،تحویلش میگیرم
بچه ها اصولا برای کاری غیر از بازی وقت ندارن، میدونی که، حتی اگه اون کار غذاخوردن، یا حتی کارهای ضروری باشه:)))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">