منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

325

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

هرچقدر دوناتِ سری قبل، عالیییییییییی شد، دوناتِ دیشب خراب شد:((((((((((((((

نمیدونم چرا!!!



پ.ن. راستی هیچ کس به عکسهام، واکنش نشون نداد!! معمولی بودن گویا، و خوانندگان بسی حرفه ای :)))

  • مک بس

نظرات  (۱)

عکس کجا بود؟
منم دوست دارم دونات درست کنم. چه جوری درست می کنی؟ به ما هم بیاموز
پاسخ:
عکس دونات (پست 297)و پاناکوتا (278)و مکشوفی (241)رو گذاشتم تو پستهام


من فیلم آموزش 6دقیقه ایش رو دارم، فیلمش رو بیابی، بهتر از رسپیشه
باز اگه خواستی دستورش رو برات تایپ کنم، بفرستم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">