منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

326

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ق.ظ

تصمیم گرفتم شب یا روز عید غدیر تولد دردونه رو بگیرم


انتخاب تم برام سخت تر شد




  • مک بس

نظرات  (۶)

خیلییی خوبه...تم هم نمیخواد شان اون روز فراتر از ایناست..
پاسخ:
:)
منم تو هفته ی قربان تا غدیر تولد میگیرم ان شالله.
البته تولد قمری پسرک همون روزهاست :)
تولدش مبارک :)
تمش رو خورشید و پروانه بذار :)
پاسخ:
چه خوب:)
تولد پسر شما هم مبارک:)
خورشید و پروانه؟!!
سلام
چقدر خوب
مبارکش باشه ان شاالله
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
آرهههه :) من به غدیر فکر کردم حس کردم خورشید بودنش خوبه و مرتبط! هرچند که میگم من به شخصه اصلا به فکر تم نیستم یهو نظر دادم! شما که حرفه ای هستی میدونی. شاید اصلا جالب نشه.  :دی
پاسخ:
آره، متوجه شدم منظورت رو، و بهش فکر میکنم، ایده جالبی بود، و به نظرم کاملا مرتبط
میدونی چون قسمتیش رو خودمون درست میکنیم، و دردونه لذت میبره، دوست دارم، وگرنه حتی اگه برای تظاهر هم باشه، یک سالش کافیه
الانم فقط به اینکه چی دردونه رو غرق در لذت میکنه فکر میکنم، خصوصا که میخام قسمت اعظمش رو به عید بودن اون روز ربط بدم



  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    تم؟

    چی چی هس؟!!!

    خوراکیه؟!
    پاسخ:
    سلام
    بلی، قسمتیش خوراکیه:))


    + حیف که نمیتونم شوخی کنم:دی
  • مامان رضا و محمد
  • سلام خوبی
    من میگم تم کفشدوزک انتخاب کن وسایل و تزییناتش راحت گیر میاد و یا اینکه می تونی خودت درستشون کنی
    پاسخ:
    سلام
    قربانت
    بهش فکر کردم: به نظرم میاد کفشدوزک برا سن پایینتر جالبه، مثلا یک یا دوسال
    جدای از این هم قرمز و مشکی میشه، سنگینه، نیست؟؟
    عیده و ترجیحم اینه که رنگ روشن بگیرم، اصلا شاید تمو بی خیال شدم و همه چی رو یه رنگ روشن و شاد گرفتم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">