منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

333

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

بالاتر از حسِ تنفر و تهوع، حسِ ناخوشایندی هست که آدم نسبت به "آدمهای سخن چین" داشته باشه!!!



پ.ن. برای خودم متاسفم که در چنین محیطی کار میکنم، چراکه بالاخره خواه ناخواه، تاثیرش رو خواهد گذاشت:(

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • گروه فرهنگی صبح امید
  • منتظریم

    پاسخ:
    منتظرِ؟؟؟؟؟
    آها، تو وبلاگهای دیگه هم زیارتتون کردم، کار خوبی می کنید، ادامه دهید:)))
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    آخ حال میده آدم حالشونو بگیره

    یبار یه بنده خدایی یه چیزی گفته بود تو جلسه درباره ما. حالا چیز بدی هم نبودا ولی نمیخواست من بدونم.

    از قضا خبرش به ما رسید.

    مام جلوی روی یکی دیگه از همکارا که تو اون جلسه حضور داشته بود، بهش گفتیم فلانی شنیدم تو جلسه همچین حرفی زدی؟
    آره؟!!!

    بنده خدا گرخید!
    نه میتونست بگه نه نه میتونست بگه آره...


    بعدش با هم خندیدیم
    گفتم هیچ وقت پشت سر اصفانیا حرف نزن...:)))

    پاسخ:
    سلام
    فک کنم ایشون غیبت کرده، نه سخن چینی!!
    و اما بعد:دی
    بله، به شرطی که شرایطش پیش بیاد و علاوه بر اون دقیقا مشخص بشه کی چی گفته
    من از اینکه هی پیگیری کنم و به نظر خودم خاله زنک بازی دربیارم تا متوجه بشم نهایتا کی این حرف رو منتقل کرده بدم میاد، البته بعضی مواقع حدس میزنم منبعش رو
    و اصولا احترام سنشون، مانع میشه به روشون بیارم، البته با حدس هم نمیشه کاری کرد

    و نکته اخر اینکه، متاسفانه!!! (البته شاید:دی)من اصفهانی نیستم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">