منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

336

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ

خداروشکر تولد دردونه به خوبی و خوشی گذشت:)


بهش میگم: ببین من برا تولدت چی کار کردم، تو هم یادت باشه برا تولد من این کارها رو بکنی:دی

میگه: من که مامان نیستم!  :)

بعد از رفتن مهمونها میگه: مامان، تولدِ تو چندروزه دیگه است؟ :*

**

برام جالب بود که موقع خداحافظی خواهرم بین تشکرهاش گفت قبول باشه (کسِ دیگه ای متوجه نشده بود:))

**

خصلتِ بدی که دارم و باید حتما روش کار کنم اینه که به اصطلاح دستم به کم نمیره!!! گرچه دیشب چیزی اسراف نشد، ولی میشد کمتر هم باشه

**

یادم باشه دیگه پول تزئیناتِ اضافه ندم:)

**

من الان یه آدم آهنیِ کمی متحرکم:دی از اونها که قدیمی شده و هرحرکتی میکنه صدای قیییییییییییییژش بلند میشه!!

  • مک بس

نظرات  (۱)


من هم به یادت بودم که روز عید تولد گرفتی و کلی حسرت به دل موندم که خودم نتونستم اون روز تولد بگیرم.
ان شالله سالهای سال به خوشی برای گل دخترت تولد بگیری.
تولدش مبارک و از شما هم قبول باشه الهی.


+بهم پیشنهاد منویی بده.
به شدت استقبال میکنم.
پاسخ:
ممنون که به یادم بودی
الاعمال بالنیات (نمیدونم املاش درسته یا نه، گیر ندی هاااااااااااا:))))
ممنونم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">