منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

337

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ
هیـــــــــــــچ تجربه جدیدی رو در مهمانی ها، امتحان نکنید


اصلا به مخیله ام نمیرسید که ممکنه روزعید شیرینی فروشی ها تعطیل باشن!!(معلوم شد که از سادات نیستیم؟؟:دی)این شد که مجبور شدیم نزدیک به 24 ساعت زودتر کیکمونو تحویل بگیریم، و ما ماندیم و یه کیکی که داخل هیچ یخچالی جا نمیشد!!!!
  • مک بس

نظرات  (۶)

  • پوشاک مردانه
  • سلام دوست عزیز ، اشکال نداره همین تبریکش خودش شیرنی هستش ..عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    سلام
    !!!
    ممنون، عید شما هم مبارک
    سلام
    ای وااای
    خب پس چیکار کردید کیک رو؟
    پاسخ:
    سلام
    ابتدا تلفن دست گرفتیم و از همه  (همسایه و خواهر)عرض یخچالشان رو پرسیدیم و به نتیجه مطلوب نرسیدیم، سپس مادرجانمان با همان سلام و صلواتهای خاص همیشگی شان (البته نفسِ گرمشان دقیق تر است)به زوووووووووووووووور کیک را در یخچالشان جای سازی بنمودند:)و پس از آن تا زمان سرو کیک، درب یخچال را باز ننمودیم، مبادا کیک مشتاقانه در آغوش گرممان فرود آید:دی

    +ببخشید اول مهره، منم حس دانش آموزیم گل کرد:دی
    یعنی این نیم تا یک ساعتی که دنبال یه یخچال با عرض 63الی 65 سانت بودم، چقدر حرص خورده باشم خوبه؟!!
    واقعا چرا شیرینی فروشیهاتون عید تعطیلن؟؟؟؟
    اینجا روزهای عید پیک کاری قنادی هاست...شلووووووووووووووووووغ!
    کیک باید تازه باشه..
    پاسخ:
    منم خیلییییییییی غافلگیر شدم
    بعید میدونم عیدهای دیگه اینطوری باشه، یعنی من که نشنیدم، البته شنیدم مثلا روز عید دیگه شیرینیی برای فروش ندارن، و قبلا همه پیش خرید شده، ولی اینکه تعطیل باشه اصلا یک در هزار هم به ذهنم خطور نکرده بود


    +البته بهتر که خطور نکرد، وگرنه ریسک 24ساعت زودتر، کیک گرفتن رو نمیکردم، و از مهمونیِ روز عید بی نصیب می موندم:)
    ولی خب تجربه شد دیگه:)
    امرسان رو امتحان می کردی!
    زیبا و جاداره!
    و مطمئن!
    خخخخ!


    +اینم جنبه ی تبلیغی برای پستت!
    پاسخ:
    ایشالا سری بعد
    شما داری؟؟؟؟

    +:)
    نههههه! من یخچالم جاداره اما امرسان نیست.
    اینو نوشتم فکر کردم تبلیغشو یادت میاد و با همون لحنِ یارو میخونی!
    میگه امرسان، زیبا، جادار و مطمئن!
    با یه صدای بچه هم یه مدت تبلیغ میکرد که میگفت زیبا و جاداره! و بعد بابای بچه هه میگفت و مطمئن!
    خخخخ! چقدر ضایع شدم :))))
    پاسخ:
    :) یعنی عرضش بیشتر از 63-5 سانته؟ یخچال خودم هم یکی دو سانت کمتر بود، و در حقیقت اون فضای اضافه اطراف کیک مزاحم بود، و میشد کمی مورب کیک رو گذاشت، ولی دیدم با این فاصله زمانی که من تا سرو دارم، به احتمال زیاد به مشکل بر میخورم و چون تصویری هم بود، کاملا به هم میریخت، طرحی دیگه بود، نهایتا یه کم کج میشد:دی


    متوجه منظورت شدم، چون کامنتت جنبه شوخی داشت، منم به همون سبک جواب دادم:)
    رفتم تو آشپزخونه دیدم متر دم دسته فرت اندازه گرفتم یخچالو! خخخخ! عرض یخچالم پنجاهه! ولی عمقش هفتادتا جا داره. من خودم سینی کیک رو در طول گذاشتم در عمق یخچال! یه طبقه ی در یخچال رو برداشتم و انگار بخشی از طول سینی وارد در یخچال شد و جا شد دیگه. وگرنه قفسه های خودِ یخچالم پنجاه در پنجاهه تقریبا. یه ذره بالا یه ذره پایین!
    پاسخ:
    :)
    دقیق یادم نیست ولی فکر کنم این روش رو امتحان کردم،نشد

    +
    نه دیگه من رفتم امرسان بخرم:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">