منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

341

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

همکارمون پسرِ به اصطلاح دم بخت داره، هـــــــــــروقت حرف میشه، سه چهارتا مورد رو همزمان زیرنظر داره!!!!

خب این یعنی چی!!!

  • مک بس

نظرات  (۴)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    هیچی

    تا این پسره ی بدبختو به خاک سیا نشونه ول نمیکنه :)

    +
    مادرا موقع زن گرفتن پسراشون فک کنم تو ذهنشون فتوشاپ دارن
    ینی جوری فکر میکنن پسر خودشون کینگه که خود طرفم باورش نمیشه!
    بعد خب دنبال خفن ترین و بقول جدیدیا کوئین ترین دختر قاره آسیا میگردن براش.
    مذهبی باشه به کمتر از مریم مقدس راضی نیستن!
    معمولی باشه دیگه کمتر از ملکه زیبایی ایتالیا رو اصن آدم حساب نمیکنن!

    غافل ازینکه پسر خودشون بصورت پاروه وقت داره جای میمون چی توز تو تبلیغات بازرگانی بازی میکنه


    پاسخ:
    سلام
    مثل همیشه نظرتون جالب بود:)

    +اون حس و عاطفه مادری قابل درکه، به شرطی که خودخواهی و خودمحوری چاشنیش نشه، یا اون عصبیت و تعصبی که خیلی از خانواده ها روی فرزندان ذکورشون دارن

    +خوشحالم از این پروسه انتخاب کردن، و شدن، گذشتم:دی
  • مردی بنام شقایق ...
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام

    خدایی برام جالبه!

    یبار یه دختری رو پیشنهاد دادم به یکی از رفقا
    دختره به چشم خواهری هیچ کمو کاستی نداشت از نظر خونواده و اخلاق و اعتقاد و ظاهر و اینا

    مادرش رفت و اومد بهم زنگ زد که قیافه اش از سنش بیشتر میخوره و نه!

    گفتم حاج خانوم شما خودت خانومی بهتر میدونی!
    شما این بنده خدارو با چادر چاق چوق تو محل کار دیدی اونم بدون اینکه اون بدونه!!! خب معلومه که با چادر و حجاب سن طرف بیشتر نشون میده دیگه!

    بعد گفت نه! راستش حس میکنم فلانی(پسرش) سر تر باشه!!!

    گفتم والا اون اورانگوتانی که ما میشناسیم خودشم میترسه تو آینه خودشو ببینه! چه برسه به اینکه بخواد سر باشه از کسی!!!

    خلاصه گف نه!

    یه مدتی بعد که ازدواج کرد و ما با خانواده رفتیم مراسمش خانومم میگفت من تا نیم ساعت داشتم خیره خیره به عروس نیگاه میکردم!
    گفتم چرا؟

    گفت ما فک میکردیم الان با یه چی تو مایه های ******* **** قراره روبرو بشیم با این همه سخت گیری خونوادش!
    ولی با یه چی تو مایه های کبری تو سریال خواب و بیدار مواجه شدیم!!!


    خلاصه این معظل بدیه که مادرا موقع زن گرفتن پسراشون به این فکر نمیکنن که خودشونم دختر دارن :)))


    البته استثنا هم هست مثه مادر خانوم من!

    کنار من رو مبل نشسته بود و داشت به حرفای خاهر خانومام گوش میکرد که داشتن درباره فلان دختری که برای داداششون رفته بودن خاستگاری غیبت میکردن!!!
    یکیشون گفت بنظرم دماغش بزرگ بود!

    مادر خانوم ما هم مثه شیر غریدن که مثلن فلانی (اشاره به یکی از خواهر خانوما!) دماغش خیلی کوچیکه؟!!!
    پاشین جمع کنین این بساط غیبتو...

    هیچی دیگه طرفو پودر کرد! اومدن با خاک انداز جمعش کردن بردن ریختن پای درخت تو حیاط!
    پاسخ:
    ُسلام
    :)
    اولا که مشخصه اهل فیلم و سریال هستین:دی
    دوما: خدا مادرخانومتون رو حفظ کنه و نسل این نوع مادرشوهر رو زیاد:)
    چه اشکالی داره من نمی فهمم! :|


    +یه کامنت مادرشوهرانه! خخخخخ!
    ولی خدایی اشکالش چیه؟!
    پاسخ:
    چی بگم وال لا
    من اصلا حس خوبی ندارم، شما 5 نفر رو انتخاب کنی و همزمان همه رو بررسی کنی در حالی که با یکی دومورد حتی به مراحل تقریبا پایانی رسیدی!!
    انگار خرید کالاست که 6تا مغازه بری و به همه هم بگی من برمیگردم، منتظرم باش
    وقتی یه موردی تا حد زیادی اکی هست، تا به دلیلی برای عدم تناسب نرسیدن به نظرم نباید شخص دیگه ای رو درگیر این پروسه انتخاب شدن و کردن، کنن، نه اینکه بگن این مورد که 70 درصد مناسبه، حالا ببینیم مورد جدید رو میتونیم به 80 درصد برسیم؟
    البته شما احتمالا وقتی رو بی اشکال میدونی که مثلا به عنوان مادرشوهر چند نفر رو نا محسوس زیرنظر بگیری، نه شرایطی که من توصیف کردم

    آره.. درسته. چند نفر نامحسوس برداشتم بود.
    من اعتقاد دارم یه خواستگاری که رفتی دیگه نباید جای دیگه بری تا وقتی که اون کلا کنسل شه!
    پاسخ:
    واقعا کار زشتیه، ولی متاسفانه بعضی ها با افتخار!!! اعلام هم میکنن!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">