منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

344

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ق.ظ

به این فکر میکردم که سال قبل سرماخوردگی های دردونه از محرم شروع شد

امسال پیشرفت نمودن، به استقبال رفتیم:(((



+شروع سرماخوردگی های دردونه از گلوشه، هرشبی که تا صبح آرامش نداشته باشه، و تنفسش به مشکل بخوره، آغاز پروسه نفس گیرِ ماست:(

  • مک بس

نظرات  (۲)

سرم شستشوی بینی، سرم شستشوی بینی، سرم شستشوی بینی!!!
یعنی چقدر بگم که جا بیفته چقدر این محلول برای بچه ها و بزرگها البته، معجزه گرهههههه...
به هر مشقتی هست راضیش کن استفاده کنه..
پاسخ:
یاد حرفت بودم،چطور استفاده کنم؟

سرنگ آمپول از داروخونه بخر، با سوزنش سرم رو سوراخ کن، و از آب سرم بکش تو سرنگ. یک میلی لیتر هم باشه برای اولش کافیه (من الان یه سرنگ کامل پنج میل تو بینی پسرک خالی میکنم! خخخخ!) بعد سوزن رو جدا کن، بچه رو دراز کن، و یه ذره بریز تو بینیش. وقتی ریختی صبر کن تا آب دهنشو قورت بده و بالای بینیش رو ماساژ بده آروم. بعدم اون یکی سوراخ بعدم یه عالمه بوس و بغل و اینا که آفرین که با باکتریها جنگیدیم :))
من اینطور استفاده میکنم.
اوایلِ هر بار مریضی پسرک خیلی بدقلقی میکنه اما گاهی حتی به زور میریزم، وقتی بدونه که ناچاره و تنها راه درمانش همینه کم کم راضی میشه. چون هی میگم این بهجای داروی تلخه، این به جای آمپول و از این حرفاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">