منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

355

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

از وقتی دردونه میره بالا، بهونه گیری هاش بیشتر شده، دوهفته ایه که هرشب بهونه میگیره که دیگه نرو سرکار هیـــــــــــــــــچ وقت:(

دیشب نهایتا به این رسیده که من یه خواهر میخوام باهاش بازی کنم:دی

و بالاخره وقتی من گفتم باشه، از فردا دعا میکنیم خدا یه خواهر  بهت بده، آرامش حکمفرما شده

فقط فرمودن که: خودت به خدا بگوووووووووو هااااااااااا

  • مک بس

نظرات  (۲)

وای چقدر تو استوارو محکمی. خوش به حالت.
من سسسسسسسسسسسسسسستم تو این شرایط..
پاسخ:
شرایط و اخلاق ها فرف میکنه دیگه، ولی خب من هم ننوشتم تو این دوهفته چه بر سر خودم آمده، دردونه با هر ترفندی آروم میشه، ولی دل خودم که نمیشه، اون میره دنبال بازی، من ذهن و روانم داغونه، اون خوابش میبره، من تا ساعتها فکر میکنم و حتی گریه، اون خوابه، یا زنگ میزنم در حالی بازی و حتی شادیِ در حد جیغ، ولی من کار میکنم و مراجع دارم، و دلم خونه است و روانم درگیر...

البته به چنددلیل قیدِ همه چی رو نمیزنم
اول که دردونه خیلی مامان رو دوست داره و با همه تضادهایی که با هم دارن با مامان بودن رو دوست داره، یعنی الان هم بهش میگم: باشه اشکالی نداره، من نمیرم سرکار، پس بریم خونه ی خودمون    میگه: نه، تو نرو سرکار، ولی خونه ی خودمون هم نریم، مگه اینکه مامان جون هم بیاد
دوم اینکه اخلاق خودم طوری نیست که خونه بشینم، مگر اینکه از مدتها قبل خودم رو بسازم
سوم و چهارم و حتی پنجم هم داره، که ...

+هنوز شروع به نوشتن دلایل سرکار اومدن نکردم:(
مگه ساعت کاریتون خیلی طولانیه؟
نازی دلش یه خواهر کوچولو میخواد خخخ جنسیتش هم از حالا انتخاب کرده...
ان شاالله که خدا بهش یه خواهر کوچولو بده (:
پاسخ:
ساعت کاری ما 8 ساعته، که با احتساب نیم ساعت فاصله خونه و محل کارم حداقل 9 ساعت از خونه بیرونم:(
نه عزیزم، یه خواهرِ هم سن خودش میخواد که باهاش بازی کنه، اینجا تذکر نداده ولی اصولا میگه من یه بچه میخوام قدِ خودم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">