منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

358

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ق.ظ

انقدر که مامان حساسیت روی چادر پوشیدن دردونه نشون داده، من زده شدم:(

کاش بدونم روش درست چیه!

  • مک بس

نظرات  (۴)

فکر کنم باید فقط تشویقی باشه، جوری که لذت چادر بره زیر دندوناش ولی اجبار اصلا
پاسخ:
من خودم سعی میکنم مراعات کنم، یعنی شاید باورت نشه ولی هنوز دست و پای باز از خونه بیرونش نبردم، چادر رو هم خیلی دوست دارم بپوشه، ولی به این شکل نه
مامان داره معذبش میکنه، یا بهتره بگم ملزم
از طرفی به نظرم الان فقط میتونه راحت باشه، و ممکنه این بعدها براش عقده بشه، خصوصا که الان اصلا درکی از این کار نداره، و صرفا به خاطر تاکیدات مامان اینکارو میکنه
من همین دو سه ماه گذشته فقط دوتا چادر مشکی براش گرفتم، چون دوست داره مثل من چادر بپوشه، دوتا هم سفید داره (اندازه سنش چادر داره هههه، الان متوجه شدم:دی) ولی نمیخوام ملزمش کنم، ترجیح میدم اختیاریش باشه، تا حداکثر8سالگی
ولی این اصرار مامان دیگه داره اعصاب خودمم خورد میکنه، حتی داره لجمو در میاره در حدی که قبلا خودم موقع بیرون رفتن از دردونه سوال میکردم که میخاد بپوشه یا نه، الان با اکراه میپرسم یا اصلا نمیپرسم     گرچه اگه تو دید مامان باشیم، حتما تذکرات موووووووووووووکد میشنویم و اصولا هم دردونه مجاب میشه و من سکوت میکنم
من معتقدم هیچوقت اجبار جواب نمیده. اتفاقا یکی از اقوام ما دوتا دختر داره همسن بچه های ما که همیشه چادر سرشون میکنه و نه بازخورد خوبی داره تو فامیل نه به نظر من کار جالبیه.
اولا که وقتی بچه ها ببینن که بقیه اینطوری عکس العمل نشون میدن خود به خود زده میشن چون هنوز خیلی کوچیکن و قدرت تشخیص ندارن.
دوما که بچه ها هنوز به سن تکلیف نرسیدن و به نظرم اگه از حالا اجبار نداشته باشن اون موقع خیلی راحت تر حجاب رو قبول می کنن.
من خخودم برای دخترم یه چادر عربی گرفتم (البته دختر من خیلی کوچیکه هنوز دو ساله هم نشده) اما فقط میخوام به همچین چیزی عادت کنه. گاهی خودش میاره میگه بپوش گاهی هم ازش میپرسم بپوشم میگه نه.
فقط برای اینکه کم کم به بودنش عادت کنه خوبه به نظرم نه بیشتر.
در مورد دخترتون هم فکر می کنم چادر رو براش اماده بگذارید و هر بار نظر خودش رو بپرسید وقتی هم که میپوشه حسابی براش ذوق کنید چون عکس العمل شما براش مهمه.
اگه هم میتونید مادرتون رو راضی کنید باهاشون صحبت کنید که خیلی اجبارش نکنه اگه هم نمیتونید با رفتارتون به دخترتون بفهمونید که نظر اخر با شماست و نباید نگران باشه.
ببخشید خیلی پر حرفی کردم 
پاسخ:
سلام
ممنون بابت وقتی که گذاشتین:)
منم رفتارم مثل شماست، ولی مامان رو نمیتونم کنترل کنم:(
یعنی دردونه هرسری که چادر میپوشه میگه: مامان جون گفته نباید موهاتو مردها ببینن، و من اصلا اینو دوست ندارم
حتی دوست ندارم بخاطر من بپوشه، به نظرم بچه وقتی تو خانواده ایه که مرتب حفظ حجاب رو میبینه، همین که درست به سوالهای هرازگاهیش جواب داده بشه، یا مواقع حساس مادر یا اطرافیان حواسشون باشه و تذکر بدن، همین کافیه
همین که دردونه هر ازگاهی که روسری منو درست میکنه، مراقبه موهام مشخص نباشه، یعنی حواسش به حجاب من هست
ولی خب مامان این ها رو کافی نمیدونه
خیلی خندیدم به این پست :))
پاسخ:
!!!!!
خنده؟؟ برای این پست؟؟؟!!!


+در هرصورت خوشحالم که خنده به لبت اومده، اونم خیلی:)
آخه خیلی بامزه خوندم که "من زده شدم!"
گاهی با لحن های باحالی پست ها رو میخونم که شاید اون متن برای هیچکس خنده دار به نظر نرسه اما برای من هست!
شرمنده ت.
پاسخ:
نه بابا دشمنت شرمنده
خیلی هم خوب میکنی:) این یعنی خلاقیت:))
من خودم خیلی ذهنم درگیره این مسئله است، و کاملا با کلافه گی نوشتم، این برداشت تو خیلی برام جالب بود:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">