منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

364

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دردونه میگه کتلتم رو خوردم

میگم باشه

میگه:چرا ذوق نمیکنی؟همیشه ذوق میکردی :-)

  • مک بس

نظرات  (۴)

عزیزم!
چقدر همیشه ذوقت واضح بوده
و چقدر بچه ها ریزبین و دقیقن
پاسخ:
:)
بچه ها دقیقن، و گرنه من واکنشِ فوق العاده ای توی ذهنم نیست، البته شاید اولین بار اغراق آمیز رفتار کرده باشم، ولی بقیه موارد در حد لبخند و تشویق زبانی بوده
عزیزم(:
بچه ها خستگی و بی حوصلگی رو متوجه نمیشن همیشه از پدر و مادرشون انتظار بازی و سرحال بودن رو دارن
پاسخ:
:)
آره واقعا، و این یکی از سختی های مضاعف بچه داریه، و البته در عین حال نعمتی بس بزرگ
تو مریضیهام واقعا کلافه میشم، ولی تو بی حوصلگی هام خدا رو شکر میکنم که بچه دارم:)
:)))
من سعی میکنم پسرک بفهمه که برام مهم نیست غذاشو بخوره یا نه!
هرچند که تشویق میکنم کارشو اما اگرم نخوره میگم به سلامت!
پاسخ:
:)
دردونه میدونه از خوردنش خوشحال میشم، ولی نذاشتم براش آتو بشه، و متوجه بشه میشه ازش استفاده کرد:دی


+واقعا میگی به سلامت؟؟ خوش به حالت، من هرچقدرم مقاومت کنم، آخرش انقدر رو اعصابمه که واکنش نشون میدم، خصوصا که دردونه رو اصلا نباید انداخت رو دنده ی لج، یعنی مسالمت آمیز هرچی حل شد، شده، بیافته رو دور ناراحتی، و عصبی شدن و اینها، اصلا کوتاه نمیاد:(((
خب منم خودخوری های بسیاری دارم. اما تجربه نشون داده که پسرک آدمی نیست که با اصرار یا هوس حتی، چیزی بخوره. یعنی اگر نمیخواد و میگه که نمیخوام واقعا نمیخواد! این خیلی ویژگی خوبیه. اگر عااااشق یه خوراکی باشه هم وقتی ببینه که دیگه بسه بقیه شو میده به من میگه نگهدار بعدا میخورم الان نمیخوام!
نکته ی بعدی هم اینه که به سلامت گفتنِ من باعث میشه که دوباره فکر کنه میخواد یا نه! یعنی اگر بعد از گفتنِ به سلامت نگفت نه میام میخورم، یعنی واقعا نمیخواد بخوره!
تجربه ست دیگه! این تجربه ی منه در مورد پسرک.
باید ببینم گل پسر چه مدلی میشه! :| فک نکنم مثل پسرک باشه.
پاسخ:
آره درست میگی، هربچه ای اخلاق خاص خودشو داره
دردونه اگه دلش به بازی نباشه قاشق 4 به بعد سیره!! به همین خاطر وقتی میگه سیرم یا دلم پر شده، اصلا قابل اعتماد نیست
البته اصولا وقتی میره رو اعصاب من که اصلا نخوره، یا تکرار بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">