منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

366

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

اصولا روی تمام حقوقم برنامه ریزی نمیکنم وسعی میکنم پس اندازی داشته باشم

قرنی یه بار که ریسک میکنم، دیده شده اون ماه حقوق نمیدن!!!!!!!!!

  • مک بس

نظرات  (۴)

میگن همسشه کار برعکسه
منم که گاهی یه دور کاری هایی انجام میدم اون ماهی که فکر میکنم بیشتر از همیشه زحمت کشیدم یه هو میبینم یه ایرادایی ازم گرفتن که حقوقم از قبل هم خیلیییی کمتر میشه
پاسخ:
خب ما حقوقمون ثابته
ولی کلش رو نمیدن یه هو:دی
البته به قول معروف دیر و زود داره... منم همیشه رو همین حساب میکنم، و همون همیشه سر موقع واریز میشه و حتی گاهی زودتر!!
همون قرنی یه بار، مشکل ساز میشه
مثلا سال قبل ماه بهمن که اصولا اوج خرج کردن خانواده هاست رو با دو هفته تاخیر دادن، حالا من که خانمم و کلا هم برنامه خاصی نچیده بودم، یعنی خیلی از خریدها که اصولا خانمها براشون مهمه رو مهم تلقی نمیکنم، شد شد، نشد هم نشده برام، و بعضی خریدهای اساسی اون هم دیر شدنشون برام مهم بود
ولی به مردهامون احتمالا استرسی فراوان وارد شد
ما نیز! :|
پاسخ:
واقعا؟ !!!
چه جالب:)
یعنی من تو این چندسال کارمندی، شاید یکی دوبار اینکارو کرده باشم، و هر سری پشیمون شدم
  • مردی بنام شقایق ...
  • پس انداز؟؟؟!!!!!

    چی هست اصن؟!


    حقوق مارو 27 ماه قبل دادن!
    قسط و وام و اینارو دادم!

    الان حدود 210 تومن دیگه تو حسابم مونده! که باید تا 27 ام آبان یجوری باهاش زندگی کنیم :)))))
    پاسخ:
    منظور همان باقیمانده حقوق بعد از کسر اقساط است که خودت جسارت نمیکنی براش برنامه بریزی، زندگی روزمره تکلیفش رو مشخص میکنه

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • مثل من. دقیقا همون دفعه که خیلی حساب می کنم روی پول، نوشته هام رد میشن.
    پاسخ:
    یادم نیست از کی و کجا شنیدم که هیچ وقت پولهاش رو نمی شمرده، میگفته برکتش کم میشه
    به همین خاطر، شاید هم به خاطر نوع تربیتم (که بابا هیچ وقت نمیذاشت ما از ریز مسائل اقتصادی سر دربیاریم و اصولا لارج مآبانه زندگی میکرد-خدا رحمتش کنه_) از برنامه ریزیِ دقیق روی پولم فراریم
    چون واقعا استرس وارد میکنه به آدم
    البته مطمئنا اگه مرد بودم، فرق میکرد، و البته تر اینکه هروقتی شرایط زندگی اقتضاءات خاص خودش رو داره
    اتفاقا سر همین پست به این اخلاقم خیلی فکر کردم و میکنم، که من دارم اشتباه میکنم


    +چقدر حرف داشتم برای این پست یک خطی:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">