منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

368

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ

با تصور صحیح بودنِ تا سه نشه ... دیروز منتظر سومین حالگیری مامان بودم!! انقدر که ساعت ده و نیم شب که شد دیدم ااااااااااا، درست در نیومد،وسوسه شده، و تلفن زدم به مامان ببینم چی شده که سه نشده:دی

الان که فکر میکنم میبینم فرصت نشده سه بشه، مامان قبل از من از خونه رفته بود بیرون، و همون حوالی که من تماس گرفتم رسیده بود خونه و فرصت تنها موندنی براش پیش نیومده بود که دلگیر بشه، دردونه هم از وقایع روزش با مامان چیزی نگفته بود که احتمالا اتفاقیش منو ناراحت کنه

گرچه بهونه گیریهاش برای سرکار رفتنم هنووووز ادامه داره، و من مطمئنم اتفاق تازه و ناخوشایندی می افته که اینقدر پیگیر شده

ولی از طرفی هم نمیتونم از مامان بپرسم و حتی متوجه هم بشم تذکر بدم





+چقدر بده که تا این حد با مامان راحت نیستم:(

  • مک بس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">