منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

401

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ

این روزها خیلی به این فکر میکنم که کاش تا انرژی جوانی رو داشتم، و معده و پای سالم، انواع سفرها و پیاده روی ها رو رفته بودم:(



پ.ن. گرچه شاید به عبارتی اینا همه اش بهونه است

پ.ن.2. راستی سر پست قبلی چرا کسی بهم دلداری نداد که هنوز هم جوانم:دی

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • دچــ ــــار
  • دردونه خودش عین دلداریه :)
    پاسخ:
    که جوانم هنوز؟!!
    البته به عبارتی درست میگین، تا وقتی بچه داری مجبوری خودت رو جوان و سرپا نگهداری:)


    راستی سلام
    خوش آمدین:)
  • دچــ ــــار
  • سلام و صبح بخیر
    سلامت باشید :)

    بچه ها هم که از نظر پدرومادر همیشه بچه ان پس :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون


    خب این خیلی طبیعیه که از لحاظ عاطفی اینطوری باشه، ولی من سعی میکنم از بقیه نظرها اینطوری نباشه، یعنی امیدوارم که اینطور نشه، و اصلا یکی از دلایل وب نوشتنم همین بود

  • ملکه بانو
  • نیروی جوانی؟!!!!!!!!
    الان یعنی پیری؟!!!
    چه حرفا چه چیزا؟
    مادرشوهر من 60 سالشه خودشو جوون می دونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">