منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

417

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ
یه سوال کاملا جدی که خیلی دوست دارم جوابش رو بدونم(اولین باره که دلم میخاد خواننده زیادی داشتم:دی)
شما اگه ساعت 7 صبح از خونه بزنین بیرون، و حدود 4 برگردین خونه ( با فرض حداقل یک ساعت در مسیر بودن و 8ساعت کاریِ شلوغ، یا حتی خلوت)، چقدر از انرژی تون جسمی و روحی ، یا خوش اخلاقیتون، یا آستانه تحملتون مونده؟؟

گرچه در پایین بودن توانایی بدنیم شک ندارم، ولی باز دوست دارم جواب سوالمو بدونم
البته خیلی از موارد موثر دیگه ای هم در طول این نزدیک به ده ساعت هست مثل سرما و گرمای هوا، و سرویس های داغون کارمندی، روابط انسانیِ مشکل زا، شرایط روحی دردونه، مریضیش و ... که دیگه نگفتم
  • مک بس

نظرات  (۳)

من مهربونیم باقی می مونه اما به مخاطب بستگی داره!
ولی از لحاظ جسمی هیچی! قبلا این مدلی سر کار میرفتم و خب ساعت هفت، هشت بعداز ظهر میخوابیدیم!
پاسخ:
آره درسته، مخاطب خیلی مهمه، کسی که انتظار داری درکت کنه مسلما با بچه ی دوسه ساله ای که از صبح عطش محبت و وجودتو داشته فرق میکنه برات، ولی ...

چقدر خوب که می تونستی زود بخوابی
من که همیشه می گم خانم های متاهل شاغل، کار فوق العاده سختی دارن ...
هیچ وقت نمی تونم تحمل کنم که هم بیرون از خونه کار کنم و هم به زندگی و شوهر و بچه داری برسم...
البته گاهی که اینو به بعضی از دوستان شاغلم میگم ، میگن تو به این مدل از زندگی عادت کردی ما اگه تو خونه بمونیم خیلی اذیت می شیم و اصلا اعصاب تو خونه موندن رو نداریم...
پاسخ:
ممنون از دلگرمیت:)
واقعا هم سخته، و بدون شک قسمتهایی از زندگی فدا میشه، حالا بستگی به میزان اهمیت اون بخش از زندگی برای شخص داره که مهم بدونه این فداشدن رو یا نه
یا شاید هم به قوه بدنی، شاید کسی هست که هم به کار بیرون و هم به وظایف خانه داری، همسرداری و بچه داریش به طور کامل میرسه، و من چون خودم اینطور نیستم این نظر رو دادم
ولی حداقل اطرافیان من که اینطوری نبودن، یعنی همه اعتراف میکنن قسمتهایی از زندگیشون مغفول میمونه
اومم
والا جسمم خسته میشه خیلی هم زیاد
معمولا روحم اینطور نیست 
من پرستار اورژانسم :)
پاسخ:
چقدر خوشحالم که یه خواننده ی شاغل پیدا کردم:))))

خدا قوتتون بده، شغل سخت و حساسی دارین، من همیشه به این اعتراف دارم، و در مقایسه با شغل شما، شغل خودم و ساعت کاریم رو آسون و کم میدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">