منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

422

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ق.ظ
هرروز ساعت چهار که میرم دنبال دردونه، مامانم اعتراض میکنه که چرا میرین، همین جا باشین
(به این فکر نمیکنه که من بعد از نزدیک ده ساعت بیرون بودن، لازم دارم تو خونه ی خودم باشم)
همون موقع هم تاکید میکنه شام دردونه رو بیار اینجا بهش بده، میگم اگه تونستم حتما، و شروع می کنه به گلایه های همیشگی...
(نمیدونه من گاهی ساعت هشت، هشت و نیم تازه میتونم خودمو جمع کنم انقدر که برم پای گاز...)
هر سری هم که میرم انقدر گلایه می شنوم یا انقدر یه طرفه به قاضی میره و رفتارهای همسرانه و مادرانه ام رو میبره زیرسوال که با اعصابِ له بر میگردم

به خواهرهام پیام میدم که مامان تنهاست، هر کدوم شبی یک ساعت هم بهش سر بزنیم هفته تمومه، من در حد توانم بهش سر میزنم ولی براش کافی نیست، بعد از نصف روز فکر کردن!!، خواهر بزرگم پیام داده که خسته ای برو بخواب!!! فردا خوب میشی!!!

چندتا جمله در جوابش نوشته باشم و پاک کرده باشم خوبه؟؟!!!

***
بالاخره دوستیی رو که فقط برام هزینه داشت بعد ازمدتها تموم کردم، گرچه ظاهرا سنخیت زیادی داشتیم، ولی از لحاظ اعتقادی تفاوت فرسنگها بود، و الان ترک اون وابستگی عاطفیی که ایجاد شده بود ، سخته

***
با همین خستگی ذهنی بیای سرکار، و همین اول صبحی ، اولین مراجعت انقدر غیرمنطقی و بی ادبانه برخورد کنه، که برای اولین بار صدات بره بالا و ...


خدایا کمکم کن امروز به خوبی بگذره:
*پیام تندی به خواهرام ندم
*جواب مامانو ندم، یا بهش نگم خواهرام چقدرررررر بهش لطف دارن!
*دوستیم رو از نو شروع نکنم
* با مراجعین بعدی متاثر از این مراجعِ... برخورد نکنم
  • مک بس

نظرات  (۴)

خدا بهتون صبر بده
نوع برخورد با مادر هم خیلی مهمه و هم تو شرایط شما واقعا سخت. از اون امتحان های خیلی سخته. فکر میکنم اگه فقط دعا کنید که شرایطتون جوری بشه که نیازی به کار کردن شما نباشه خیلی از مشکلاتتون حل بشه .
در مورد خواهرتون هم فکر می کنم بد نباشه یکی دو بار جدی منظورتون رو بهشون تفهیم کنید.
فکر می کنم اگه یه دوست جایگزین پیدا کنید خیلی بهتر بشه براتون و راحتتر بتونید فراموش کنید اون دوستی رو که نفعی به حالتون نداشت
پاسخ:
:)
برخورد با والدین خیلییییییییییییییی سخته، خیلی
خب در بعضی موارد حق با شماست، ولی با همین شرایط هم گاهی فکر میکنم اگه تمام وقت خونه می بودم، هیچ وقت نمیتونستم چندسال با مامان تو یه خونه زندگی کنم

درمورد خواهرام: احترامی که سعی میکنم رعایت کنم، و تفاوت سنی ها باعث میشه جدی حرف زدن هم بی فایده باشه، گرچه اینو از قبل هم میدونستم، ولی خواستم اتمام حجت کرده باشم، لااقل برای خودم، حتی تو عصبانیت های دیروزم به ذهنم رسید که برا مامان بفرستم همه چی رو، ولی مطمئنا جزء دلشکستی براش هیچ اثری نداشت

و جایگزین کردن دوست پروسه زمان بریه، و همین سختش میکنه


ممنون بابت دقتی که تو خوندن پستها دارین، و وقتی که برای کامنت گذاشتن ، میذارین:*
واااای خیلی فکر کردم اگر خواهرم اینو بهم بگه چی بهش میگم. تازه ما با هم تعارف نداریم!
ولی چیزی به ذهنم نرسید! منم احتمالا چند بار می نوشتم و پاک میکردم اما قطعا یه چیزی میگفتم آخر!
شاید میگفتم مرسی که اینقدر دلسوز مادرتی فرزند نمونه! خخخخخ! یه چیزی تو این مایه ها که حرصم اساسی خالی بشه.
دوم اینکه واقعا این رابطه ی عاطفی، ذهنی یا هرچی رو چطور میشه ترک کرد؟ منم امیدوارم به اون دوستیه برنگردم.
پاسخ:
:(
من نهایتا نوشتم عجب راه حلی، چطور به ذهن خودم نرسید؟؟!!! شاید چون آبجی کوچیکه ام:دی

دوم: امیدوارم، برای خودم و شما:)
با مامانتون تو یه ساختمونید؟
اگه هر روز سر کار نیستید شام روزهایی که سر کاری رو تلپ شین روی سرشون یا خوشحال میشن یا پشیمون:) در هر دو صورت نفعه :)
میشه بدونم شغل شریف رو؟



راستی سلام 
پاسخ:
بله
ولی من کلا از زمانی که مستقل شدم هیچ وعده غذایی رو نرفتم بالا، مگه مهمونی های دورهمی و خانوادگی
البته من شامل پیش فرض پیشنهادتون هم نمیشم، چون هرروز سرکارم
گرچه مامان این روزها حتی حوصله پخت و پز برای خودش رو هم ندارم، و هرروزی من براش نهار نبرم، حاضری میخوره!!!

شغلم؟؟ کارمندم، در یک اداره دولتی

راستی، سلااااااااااااام به روی ماهت، خوب هستین؟؟:)))
:) ا..واقعا اینجوریه؟ 
پاسخ:
بلی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">