منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

435

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ق.ظ

این پست رو برای لوسی می عزیز و احتمالا بقیه خواننده هایی که شرایط کاری همسرشون مثل ایشونه می نویسم، و گرنه انقدر برای خودم ملموسه که نیاز به نوشتن نبود، گرچه هر شرایطی رو تا درک نکنی، اظهار نظر در موردش اشتباهه


به نظر من بدتر از مردی که ماموریت میره، و شاید چندروز توی خونه است، مردیه که توی خونه است، ولی در واقع نیست

در حالت اول تکلیفت حداقل با خودت روشنه، میدونی دست تنهایی یا کمک داری، یا حتی این بک گراند ذهنی هست که خب اگه همسر بود، چقدددددددر بهتر بود (و البته خب این دلخوری میاره که طبیعیه)

و در بهترین حالت اینکه روزهایی که همسر خونه هست، تا حدممکن و در حدتوان جبران میکنه

در حالت دوم (شرایط من) دیگه این بک گرانده نیست که خب اگه بود خوب بود، هست و خوب نیست

شرایط رو میبینه و واکنشی نشون نمیده، امیدی به بهبود نیست



نمیدونم شاید من خسته ام، که هستم خیلیییییییییییی زیاد

با این حال بازم میگم، لوسی می عزیز، من در شرایط تو نیستم، و مطمئنا درکت نمیکنم، ببخش اگه قیاس مع الفارقی کردم

  • مک بس

نظرات  (۲)

واو! عزیزم! ممنونم که تجربه ی این حس رو به من دادی که یه پیج رو باز کنم و بسیار سورپرایز وارانه ببینم که نوشته: "این پست رو برای لوسی می می نویسم!" خب البته که این حس خیلی هیجان انگیزترمیشداگر از عشقت به من مینوشتی! :)))
ولی خب بازم خیلی حس جالب و خوبی بود.
درست میگی. شاید بدتر از اینها هم این باشه که مردی تو خونه باشه و همسرش خدا خدا کنه که بره بیرون!
:((
این یکی هم هست..
همیشه چیزی برای شکر کردن هست..همیشه.
پاسخ:
خواهش میکنم، شماره حساب بدم؟؟؟:دی


همیــــــــــشه
کمی تا حدودی درکت کردم. به نظرم این بدتره. حرصش کمتره
پاسخ:
سپاسگذارم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">