منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

447

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

نیازمند ایده جهت برگزاری روز مرد هستیم!!


زود یادم افتاده، نه؟؟؟:((

  • مک بس

نظرات  (۳)

من که فقط قراره کیک درست کنم ان شاالله!
تازه اونم حواسم نبود که فردا تعطیله!! دیگه در حضورشون باید درست کنم دیگه:))) ته سورپرایزم من!
هدیه مم با حضور خودشون و با پول خودشون خریداری شد:)))
خب بهتره برم دیگه انقد ایده ندم:)))))
پاسخ:
آره، منم تو فکرم فردا کجا بفرستمش که نباشه:دی
همینم خوبه، مهم توجهه است، نه جیب:))
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    آچار و لوازمات اینجوری که کاربردیه
    البت اگه اهل تعمیرات تو خونه باشن
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از پیشنهادتون:)
    با نظر دلا خندیم کلی :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">