منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

453

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ
از اونجا که انگار هرروووووز باید یه مدتی رو پای گاز باشم، وگرنه میزان گاز خونم میاد پایین!!،  و با توجه به اینکه ناهار فردا  رو داشتیم، تصمیم گرفتم تنها خوراکیی (غیراز غذا) که آقای همسر نسبت به طعمش ابراز علاقه کرده رو درست کنم: دونات
ایضا از اونجا که دردونه نذاشت بخوابم، از فرصت استفاده کردم و خریدم خودم کردم
تصور کن با کلی خستگی از کار بیرون و خرید و بی خوابی، ذوق زده که اووووووه دارم خوراکی موردعلاقه اش رو درست میکنم، مشغول باشی که یه هو با حالتی خنثی بگه: دونااااااااات؟؟ چطور؟؟ دردونه خواسته؟!!!
و تو یه هو نوک آوت بشی:دی
البته ما که به روی مبارک نیاوردیم، چون از مرحله دلخورشدن و کنارگذاشتن کار گذشته بود و نمیشد این همه مایع رو اسراف کرد، ولی در پایان یادآوری نمودیم که برای پدر و دختر چی درست کردمممم:دی



یعنی تا مدتها اسم دونات بیاد جیییییییییییغ میکشم، گفتم باشم، از بس خسته شدم:)))
  • مک بس

نظرات  (۲)

اظهار تشکر نمودند؟ دی
پاسخ:
خیر! :(
  • مردی بنام شقایق ...
  • دونات چی هس؟!

    غذای شمالیه؟
    پاسخ:
    یه نوع شیرینی
    قبلا عکسش رو گذاشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">