منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

465

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ

حساسیت به پنیر پیتزا و قارچ لذت چشیدن یا امتحان کردن رسپی خیلی از غذاها رو ازم گرفته:(((


کسی جایگزینی براش سراغ نداره؟

  • مک بس

نظرات  (۱۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • آب دوغ خیار

    جدی گفتما
    تو ظهرای تابستون
    پاسخ:
    به شرطی که کنار خانواده باشه
    که ما نیستیم:(
    اینکه به پنیر پیتزا حساسیت گرفتی رو بدون مسخره کردن از صپیم قلب تبریک میگم 
    چون مضره 
    من به خواهرم هم میگم ولی گوش نمیده 
    پاسخ:
    خب هر ازگاهی واقعا آدم هوسش میشه، خصوصا که خیلی از رسپی های غذاهای جدید، یا غذاهای قدیمی با رسپی جدید، پنیرپیتزا داره
    ولی خب من حدود 6 ساله هیچ فست فودی نخوردم، دردونه هم:) تا حالا پیتزا نچشیده
  • مردی بنام شقایق ...
  • خب به عنوان غذای تنهایی فقط میتونم رسیپی فلافل رو بهتون معرفی کنم
    پاسخ:
    سپاس
    نصف عمرت برفناست! :|
    متاسفم از این بابت :((

    پاسخ:
    :(((((((((((((
    دستور ساخت خونگیش رو تو تلگرام دیدم. اونم جواب نمیده؟!!
    پاسخ:
    انقدر حساس شده معده ام، که جرات امتحان ندارم:(
    حتی اگه خودت هم درست کنی پنیر پیتزا رو بازم حساسیت داری؟ میگم شاید به مواد شیمیایی حساسیت داشته باشی.
    من کلا یه مدته که قارچ رو کم کردم چون اطبای طب سنتی میگن قارچ هم خیلی جالب نیست خوردنش ...
    الان یه مدته تو قم غذاهای لبنانی باب شده مثلا بعضی از پیتزاهاشون اصلا پنیر پیتزا و قارچ نداره و خیلی هم خوشمزه هستن...
    فقط گوشت یا مرغ دارن و بقیه مواد پیتزا

    پاسخ:
    راستش انقدر معده ام حساس شده، که جرات ریسک ندارم اونم منی که یه زمانی مامانم بهم میگفت تو اصلا پرهیز غذایی برات مفهوم نداره:دی

    چه جالب، من از این نظر جایگزین براش پیدا نکردم که باعث چسبندگی مواد میشه
    دستور پختشون رو دارین؟؟
    یه برنامه هم هست خیلی دستورغذاهای خوبی داره اسمش سراشپز پاپیون هست میتونی اونو نصب کنی و انواع دستور غذاهای جدید رو امتحان کنی

    پاسخ:
    ممنون از پیشنهادت:)
    راستی پنیرگودا هم هست. خیلی هم خوشمزه تر از پنیر پیتزاست.
    پاسخ:
    جرات امتحان ندارم:/
    من همه مواد رو خودم درست می کنم حتی سس گوجه فرنگی رو اینجوری سالم تر هم هست و کمتر به معده تون اسیب میزنه
    خمیر پیتزا رو که پهن  میکنیم روشو حسابی با سس گوجه بپوشون و مواد پیتزا رو روش بریز از نظر چسبندگی هم مشکلی نداره.
    من معمولا گوشت چرخ شده و پیاز رو با هم سرخ می کنم. هویج و ذرت و نخود فرنگی رو هم میپزم یا به این موادم اضافه می کنم یا اینکه بعد از اینکه موادم رو پیتزا ریختم مثل بیرون اونم بعنوان لایه دوم میریزم. خیلی هم خوب میشه. 
    حالا اگه سراشپز پاپیون رو نصب کنی خیلی دستور غذاهای متنوع و جدید داره.
    پاسخ:
    ممنون از پیشنهادات خوبت
    حتما امتحان میکنم:)
    چقدر نکته آشپزی اینجاست
    اگه خیلی معده دردی یه مدت امپرازول ناشتا بخور
    جعبه اش 14 تا داره میشه دو هفته اصلش میگن تا یک ماه بخور
    عارضه ای هم نداره سیفه (safe)
    پاسخ:
    :))
    یه مدت زیرنظر دکتر مصرف کردم: حدود 4 ماه
    ولی باز سر یه جریان کاری که استرسی شدم، همه چی برگشت سرجای اولش:(
    خوب بازهم شروع کن
    مخصوصا اگه می خوای داروهای پوکی استخوانی بخوری که حتما باید مصرفش کنی
    پاسخ:
    یعنی داروهای پوکی استخوان، برا معده مشکل سازه؟؟
    نهههههههههههههه :((((
    نه خواهر جان معده حساس به هر چیزی می تونه ادا دربیاره
    اصل با هرقرص یک لیوان کامل آب خوردن و با معده خالی قرص نخوردن(مگر قرصهای خاص) و دراز نکشیدن بعد از قرص خوردن رو فراموش نکن 
    پاسخ:
    :((
    ممنون بابت توصیه هات:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">