منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

466

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ق.ظ

به شدت از بحث های سیاسی گریزونم

ولی یاد بگیریم فرای خط سیاسی واقعیات رو ببینیم، هییییچ انسانی معصوم نیست، دوست داریم طرفدار شخصیتی یا جناحی باشیم، باشیم ولی خطاها رو بپذیریم، حتی اگر نه به اندازه تاثیرشون، حداقل به بهونه ممکن الخطا بودن بشر هم که شده!

  • مک بس

نظرات  (۳)

جمله اولت لایک احسنت 
جمله های بعدی هم همینطور 
و آخر صحبتت بگم انسان ممکن الخطاست 
پاسخ:
ممنون
درسته، اصلاحش میکنم:)
فکر کنم نظر گذاشتم اینجا؟
پاسخ:
بلی، تایید شد:)
میدونی بعداز سال هشتادو هشت کلا تلویزیون و اخبار رو بوسیدم گذاشتم کنار. گفتم اعصابم ارزش بیشتری داره. سر انتخابات پارسالِ انتخاباتی چون همه جدید بودن اینقدر حرص نخوردم! گفتم خب حالا هرکی به هرکس رآی داد داد دیگه! ما که نمیدونیم اومدیم و خوب درومد طرف! اما الان! باز دارم حرص میخورم و احساس روانی بودن میکنم! آخه ما که دیدیم خوب درنیومد! چرا باید دوباره..؟ای خدا!
تازه من اصلا اخبار رو دنبال نمیکنم این همه میدونم! اونایی که کلا پیگیر سیاستن دیگه چقدر روانی میشن از دست اینا!:|
پاسخ:
واقعا سیاست اعصاب پولادین میخواد
و جمله آخرت: مظلومیت آقا رو برام مجسم کرد:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">