منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

469

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ق.ظ

و بـــــــــــــــــــاز گیر دادن مامان به چادرپوشیدن دردونه:////

  • مک بس

نظرات  (۲)

چادردوست ندارم 
به نظرم اجبار پدرمادر برای بچه بسشه :/  چه برسه به نادربزرگ 
پاسخ:
من خودم ثانیه ای کنار گذاشتن چادر رو نمیتونم تصور کنم
ولی اجبارش رو اصلا نمی پسندم، اونم تو این سن
دردونه سه، چهار تا چادر داره (یعنی به تعداد سالهای عمرش:دی) ، حتی هدیه خودم برا تولد پارسالش چادر مشکی بود، ازبس چادر مشکی منو دوست داشت و ذوقش بابت این هدیه از قشنگ ترین لحظه هایی بود که تا حالا دیدم
ولی اینکه اجبارش کنم هرجا که میره از الان چادر بپوشه، بیشتر از چادر زده اش میکنه
به نظرم همین که میبینه اطرافیانش مرزی بین خونه وبیرون قائلند کفایت میکنه، و همین که گاهی با عشق میپوشه

در نوجوانی اجبارش نکن ولی 
چون اگه له اجبار یه چیزی رو انتخاب کنه یه روز که دیره میزنه بالا 
پاسخ:
بله، اجبار طبعات زیادی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">