منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

471

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ق.ظ

به عمد بحث انتخابات رو پیش میکشم، و هر کدوم از خواهرزاده ها سازی میزنه برای خودش...

نقطه مشترکشون همون حس لجبازیه اس، که تو اکثر جوانها هست و ...

مشخصه که هیچ کدوم طرف مقابل رو قانع نکرد، البته قصدم هم این نبود ولی بعد تو خلوت خودم

ترسیدم از نسل آینده ام:(




من تو گروه خانوادگیمون هم به عمد بحث سیاسی رو شروع میکنم، گرچه بعضیا ناراحت میشن، ولی معتقدم همین که خواهرزاده هام بعضی جوابها رو بخونن، ولو قبول نداشته باشن، بهتر از هیچیه

نمیدونم شاید زمانی برسه که من هم آرامش جو خانوادگی رو به بحث سیاسی ترجیح بدم ولی یادمون نره که سیاست ما عین دیانت ماست، و به همون اندازه که در قبال نظر و رای سیاسی خودمون مسئولیم، در قبال بچه هامون هم هستیم، حتی بیشتر      که خودما هم بخشی از نظر و رای مون رو خواسته یا ناخواسته مدیون جو خانواده هامونیم




  • مک بس

نظرات  (۳)

دکترمون سرهنگ سپاهه بهم گفت خانم فلانی تو آمریکا یک قاضی می تونه دستور رئیس جمهور رو هیچ کنه با حکمش 
اینجا شما داری از اختلاس میگی و جوش می زنی وقتی هیچ فایده ای نداره 
پس بگذر 
میگم سرهنگ سپاهه
پزشک متخصصه 
وقتی یه بر دروغگوی ِ پرمدعا بیان سر کار که فقط یه سری جملات رو بلغور کنن دیگه چه اهمیتی داره کو دین که سیاستش باشه...
پاسخ:
خب هرکس به اندازه توانش مسئولیت داره اولا
دوما این ناامیدی از شرایط واقعا خوب نیست، من خودم گاهی که این سطح از امیدواری و انرژی مثبت رهبری رو میبینم شگفت زده میشم، به ایشون اقتدا کنیم، و          وظیفه خودمون رو انجام بدیم:)

کاملا قبول دارم... سیاست از دیانت و حتی از زندگی جدا نیست. همین سیاست می‌تونه وضع رو تغییر بده... بی‌توجهی بهش، مثل بی‌توجهی به آینده‌ست... 

+ نسل آینده... نسل من... خیلی داغون میشه :(
پاسخ:
خیلیییییییی:((
چمدونم والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">