منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

473

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ق.ظ
شیوه دلداری دادن مامان این جوریه که کلا صورت مسئله رو پاک میکنه (و من معتقدم آقای همسر خیلی از بی اعتنایی هاش به مسائلم رو از این روش مامان استنباط کرد!!!)


بهش میگم دکتر گفته استخوانهات nدرصد پوکی داره یعنی ..
میگه میخواسته شور کنه ماجرا رووو
من چه کنم با این پادردم!!!


پ.ن. یکی از دلشوره های همیشگی مامان، اینه که یه وقت مثل مادربزرگم (مادرش!!) از پا افتاده نشه!!
بعد من که میگم دکتر گفته تو از مادربزرگت هم اوضاعت بدتره، میگه : جدی نگیر:///
  • مک بس

نظرات  (۵)

عزیزم
فقط به درمان فکر کن
فقططططططططط
میدونم ترسش به دلته
ولی راه دیگه نداری خواهرم
چرا
این دعای مشلول رو هم مرتب بخون واقعا دعای مجربیه
پاسخ:
ممنون از توصیه هات:)
مگه میشه آدم تو این سن پوکی استتخوان بگیره؟؟؟!
شنیده بودم شدنی نیست! احتمالا کمبود کلسیم و ویتامین دی داری نه پوکی!
پاسخ:
الان که شده:((
هم تست تراکم استخوان دادم، هم آزمایش خون
حالا در مورد اصل موضوع بگم که مامان منم یه مدتی زیادی اینطوری بود! یعنی تا یه چیزی میگفتی میگفت من چی بگم که اینجور! الان خیلی بهتر شده!
پاسخ:
خب من درمواردی رو دست مامانم بلند شدم:دی
اینه که گاهی سکوت میکنه، البته همیشه قیاسش با مامانش براش مهمه، نه با دخترش

خداروشکر که بهتر شدن:دی
  • خانم الفــــ
  • دارم فکر میکنم کاش پدر ها و مادرها خیلی بیشتر به فکر سلامتیشون بودن.اخرش استرس والدینمون ما رو از پا در میاره.(دور از جون شما)

    خدا حفظشون کنه :)
    پاسخ:
    انشاءالله
    ولی این کامنت خطاب به من بود یا مامان؟؟؟ (گیج شدم:دی)
    پودر سنجد، تخم شربتی کلسیم دارن
    چایی خوردن رو حذف کن. مانع جذب کلسیم میشه
    پاسخ:
    ممنون از راهنمایی هات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">