منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

474

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ

گاهی شدیدا هوس بچه دومی میکنم، از اونا که الان تو بغل آدم باشن:دی


ولی یاد بارداری و تولد دردونه که می افتم، نگاه به دندوناش میکنم و یادم می افته سرهرکدومشون چقدر هردومون زجر کشیدیم، یاد واکسن هاش، شب بیداری هاش و ... پشیمون میشم

گرچه فکر کنم فعلا با این وضعیت استخوانهام حتی اگه بخوام هم نمیتونم:(

  • مک بس

نظرات  (۵)

فقط به خاطر جمله آخر بلی 
توتستن که میتونی فقط کمی ح م ا ق ت ه :دی 
پاسخ:
:((
یه دوغی هستش به اسم دوغ کفیل. یه مدل خاصی درست میکنن و یه سری دعا و قرآن هم موقع درست کردنش میخونن.
حالا طبق چه روایتی و اینها نمیدونم.
یه سری از اقوام ما یه مدت درست میکردن و گفتن برای پوکی استخوان خیلی براشون موثر بوده. طبیب سنتی بهشون گفته بود.
خواستی یه سرچی بکن.
اگه خواستی دقیق ترشو من بپرسم ازشون.
پاسخ:
سلام
نشنیده بودم، میشه دقیقتر بپرسی، ممنون


پ.ن. کفیر، نه؟؟
منم خواصشو زیاد شنیدم برای معده مثلا 
والا فکر کنم توش قارچ کفیر می زنند 
اگه بتونی گیر بیاری از اوناست که خیییییییییلی خاصیت داره 
ولی جدی صبح ها بادام بخور حتما 
پاسخ:
منم قبلا شنیده بودم، فراموش کرده بودم، اگه گیر بیاد، انگار کاله زده!
چشم
نمی‌دونم از طب اسلامی چیزی شنیدین یا نه ... ولی برای پوکی استخوان راه وجود داره... من خیلی وقته دیگه یادم رفته آدرس‌ها و راهکارهاش. ولی آدرس اینستاش اینه :
abbastabrizian

پاسخ:
بله شنیدم
ممنون بابت آدرس
من در مورد دوغ اینجا کامنت داشتم!
پاسخ:
بله، دارین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">