منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

482

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ
هیچ وقت به اندازه این چندروز به نظرم درخواستهای دردونه و بازیگوشی هاش غیرقابل تحمل نبوده
خسته که از سرکار میام، تازه بازی کردن میخواد، اون هم حرکتی
یا مثلا سر اذان که با عجله میرم بالا افطار مامان رو بدم اصرار داره که باهام بیاد، بعدم من ازش جلو نزنم، صبر کنم با کلیدش درها رو باز و بسته کنه، غذا رو اون بیاره و ...
یا وسط افطار و سحری درست کردن باید باهاش بازی کنم، عروسکِ بدقلقش رو بخوابونم، وسایلی که تو خونه جا گذاشته براش بیارم(اخه خودش بچه بغلشه، نمی تونه) و ...

فقط امیدوارم به خاطر روزه کم کاری نکنم، خیلی سعی کردم، ولی مطمئنن بی تاثیر نبوده:((

تازه مثلا اینکه ماه رمضان رو براش خواستنی کنم، یکی از آرمانهامه:دی
  • مک بس

نظرات  (۲)

سلاااااااااام خانم 
.
.
.
واو پنچر شدم از این پست 
عجب دختر سِرتِقی 
پاسخ:
سلام عزیزم


راستش فکر نمیکنم دردونه درخواست غیرمعقولی داشته باشه، بازی های همیشه گیشه، من کم حوصله شدم:(
آخه وسط افطار و سحر !
پاسخ:
اون تایم که جای خودشو داره:دی
خب حق داره، همبازی میخواد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">