منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

486

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

مگه نه اینکه پیامبر فرمودن 7سال اول بچه رو آزاد بذارین، و آموزش تعطیل؟؟

پس این بساط پیش دبستانی چیه؟؟
چرا آدمو در معذوریت قرار میدن آخه:(((



من قصد صد درصد داشتم که دردونه رو پیش نفرستم، تا اینکه یکی بهم گفت وقتی ببینه هم کلاسی هاش چیزهایی بلدن که اون بلد نیست، حتما ناراحت میشه، و من متاثر شدم

ولی همچنان عذاب وجدان دارم:((

  • مک بس

نظرات  (۷)

عه!
مگه میشه آموزش اصلا نباشه؟:
چقدر سخت میگیری!
حالا بره مهد سال آخرِ هفت سال چی میشه مگه؟!
اینکه آزاد باشه یه حرفه، اینکه هییییییییییییچچچچچچچچچچچی یادش ندیم یه حرف دیگه ست! :|
اتفاقا من میخوام دو سال اخر بذارم مهد.
یه جایی بذار که بازی محور باشه.
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بنظرم بیشتر منظور آموزش رسمی و اجباریه و الا شما از روز تولید و حتی قبل ترش مشغول آموزش و پرورش فرزندتون هستید.

    متاسفانه بعضیا اشتباه برداشت میکنن این حدیث رو و میگن کلا بچه باید آزاد باشه!!!

    درحالیکه بچه خیلی از چیزایی که تو شخصیتش تا آخر عمر هست تو همین سالای اول یاد میگیره ولی نوع آموزشش از روی کپی کردن رفتار والدین و بازی و این چیزاس نه کلاس و امتحان و مشق و...


    پیش دبستانی هم بنظرم در صورتیکه بچه با علاقه خودش بره نه با اجبار و اونجا هم محیط براش جذاب باشه خوبه و به اجتماعی شدن و یادگیری و هوششون هم کمک میکنه 
  • خانم الفــــ
  • توی خونه بهش یاد بدید همون مطالب رو.در حین بازی.
    والا نمی‌دونم الان چقدر تغییر کرده یا توی پیش‌دبستانی چی میگن.  ولی من پیش نرفتم و کلاس اول حس نمی‌کردم که از بقیه عقب هستم یا کمتر بلدم. حالا شاید الان پیش‌دبستانی اهمیت داشته باشه... 
    راستش بنظر من بچه های این دوره انقدر باهوش هستن که اگه بعضی اموزشها رو نبینن در حقشون اجحاف شده. اینکه میگن تا هفت سالگی اموزش تعظیل بنظرمم اموزش اجباری هست.
    مثلا پسر من عاشق مهدکودکش هست. یه مهد قرانی میره که کلی بازی میکنه و وسطش هم بهشون قران یاد میدن بنظر من که خیلی جذابه...
    پیش دبستانی نباید آموزش داشته باشه. درحقیقت باید فقط آماده سازی بچه ها برای ورود به مدرسه باشه. ولی خب خیلی جاها اینطور نیست!
    اونی که یکی بهتون گفته هم واقعا مساله مهمیه! من تجربه ش کردم! مگر اینکه به صورتی مادر بتونه این باورو تو بچه ش ایجاد کنه که احساس کمبود نکنه.
    میتونی پیش دبستانی ای بگذاریش که رویکردشون بیشتر بازیه و آموزش زیادی ندارن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">