منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

487

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

ممنونم بابت کامنت های پست قبل:)

میخاستم ذیل همونا توضیح بدم، دیدم هی تکراری میشه، اینه که اینجا میگم:

راستش به چند دلیل نگران دردونه ام:

یک اینکه دردونه آخر نیمه اوله، یعنی بعضا با بچه هایی همکلاس میشه که حتی تا یک سال ازش بزرگترن، و من خودم بارها دیدم که بچه ها، حتی با تفاوت سنی هفته گی متفاوتن

و دوم اینکه شنیدم برنامه پیش دبستانی کاملا نظام منده، کتاب دارن و مثل مدرسه باید حجم مشخصی اطلاعات دریافت کنند

و سوم اینکه شرایط کاری من وآقای همسر طوریه که دردونه باید از 7/30 صبح تا حداقل 1 بعدازظهر مهد یا پیش دبستانی باشه


ایده آل ترین حال برام این بود که بفرستمش مهد، ولی نه اجباری، نه هرروز، و نه هرروز راس ساعت

هم بازی میکرد، هم کلی تجربه کسب میکرد، هم برای مدرسه رفتن و جدایی آماده میشد

نمیدونم شاید هم من زیادی حساسم:(

  • مک بس

نظرات  (۲)

ببخشید ولی مثل مادر من، شما زیادی حساسین :) بچه‌ها توی مدرسه بخاطر اختلاف سنی اونقدرا به مشکل بر نمی‌خورن. یا بخاطر چند ماه یا یکسال اختلاف سنی، از هم کمتر نمی‌دونن یا دعواشون نمیشه. یعنی من ندیدم! ولی با توجه به اینکه میگید مهد نظام‌منده، و اینکه ساعات کاری هم مطابقت داره، چی بهتر از مهد؟ مشکلی پیش نمیاد ایشالا :) 
پاسخ:
خواهش میکنم:))
خواهرزاده من 9 ماه از دردونه بزرگتره،  و من بارها رفتاری ازش دیدم که به نظرم برای دردونه خیلی بعید بوده، و دردونه به هفته نکشیده اون توانایی رو داشته
البته اصلا نمیشه صددرصد قضاوت کرد، دردونه با بچه هایی هم بوده که ازش بزرگترن، ولی از لحاظ هوشی یا توانایی پایین تر یا همسطح بودن
ولی منطقنش اینه که بچه ای که مثلا 9 ماه بزرگتره، گیرایی و توانایی بیشتری داشته باشه
و من چون خودم نیمه دومی هستم، اینو تجربه کردم:)
من پسرمو دارم یه سال دیر میذارم به خاطر همین مردادی بودن
کلا تهران مدارس غیرانتفاعی اکثرا دیگه از خرداد به بعد رو نمیپذیرن اون سال.
شما هم میتونی بهش فکر کنی
پاسخ:
سلام
چقدر عالی
ولی من با توجه به شرایط فکر کنم مجبورم امسال بفرستمش:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">