منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

488

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

حس میکنم بی حال ترین ماه رمضان عمرم رو دارم سپری میکنم

از لحاظ بدنی که کم آوردم اساسی

نمیدونم شاید سالهای قبل هم اینطور بودم و یادم نیست

البته تا یادم میاد معده ام مشکل داشته، ولی چرا امسال انقدر سخت میگذره، نمیدونم

  • مک بس

نظرات  (۳)

من که مرخصیم 
ولی همکارای آقایی که روزه میگیرن خیلی می نالن طفلکا 
سویق بگیر سحرها بخور، ضعف رو کم میکنه
آب عسل آبلیمو هم 
یه دکتر طب سنتی هم برو. برای ما که خیلی مفید بوده، ان شاء الله برای شما هم مفید واقع شه
عیدت مبارک عزیزم 
سلام 
پاسخ:
سلام
و ممنون
گرچه با تاخیر زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">