منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

490

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

هنوز بعد از نزدیک به ده سال زندگی مشترک، انتظاره بیهوده ی غافلگیرشدن از سوی آقای همسر رو دارم!!!

با اینکه بارهااااا ناامیدم کرده،باز ادب نشدم

این بارهم اضافه شد به تجربیات ناخوشایند قبلی:/

بدتر اینکه گاهی تا آخرین لحظات امیدوار میمونم:/

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • ستاره جان
  • جااان:( الهی بگردمت عزیزم 
    اونجا که میگی انتظار بیهوده یه جور کنار اومدنه 
    ناخوشایند فقط از لحاظ انتظار کشیدن بوده دیگه درسته؟ 
    حالا ان شاءالله باز بیای از خوشایندهات با همسری بنویسی :) 
    پاسخ:
    بله
    البته تقصیر خودم هم هست، بی جهت امیدوار میشم، و بی جهت هم ناامید
    وگرنه احتمالا روح ایشون هم خبر نداره من هنووووووز و بعد ده سال انتظار بیهوده داشته باشم

    من برعکسم!
    ینی هیچوقت انتظارشو ندارم و همیشه ناامید و دلخورم اما مستر گاهی اساسی سورپرایزم میکنه! بازم ولی من خوش بین نشدم بهش! :|
    پاسخ:
    :)
  • ملکه بانو
  •  انتظارتو باید اصلاح کنی! تعداد کمی از آقایون اهل غافلگیر کردن هستن خداییش
    پاسخ:
    حق باشماست
    ولی خب گاهی شاید عامدانه دلم میخاد خودمو گول بزنم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">