منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

495

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ق.ظ
تابستون و عید موسم فکر کردن به جابه جاییه، پارسال همین موقع ها، انقدر مامان ناراحتی و گریه کرد که قرار شد یک سال دیگه موندگار بشیم
یکی از ترسهام این بود که شرایطی پیش بیاد که نتونم دیگه جابه جا شم، اون موقع عذاب وجدان داشتم که چنین فکری رو میکنم، ولی الان دقیقا همون شرایط پیش اومده:(
با مشکلات مامان، اگه بگم میخام از  این خونه برم، عاق شدم، اگرم بمونم هم مثل قبل، مطمئنم کسی جز خودم مسئولیت قبول نخواهد کرد، و شرایط باز همون شرایطه، فقط صددرجه بدتر!!
چون این بار غیر از انتظارات مامان برای تنها نبودن، دکتر هم تنها بودنش رو ممنوع کرده، مامان هم رضایت نمیده کسی (پرستاری) کنارش بیاد، خواهرها هم.......   مطمئنن تغییرناپذیرن:((((
  • مک بس

نظرات  (۴)

وااای چه شرایط سختی داری. با خواهرهات صحبت کن به صراحت.
پاسخ:
فقط دعام کن خسرالدنیا و الآخره نشم:(
صحبت فایده نداره، بارها تجربه کردم
  • ستاره جان
  • فکر کنم می فهمم چی میگی گرچه درک نمی کنم .
    الهی بگردم تو رو خواهر 
    پاسخ:
    چه دوست خوب و فهیمی دارم مممممن:)

    ای بابا...
    اما به این فکر کنید که خدا چه اجری بهتون میده کلی روایت داریم درباره اینکه نگاه محبت آمیز به پدر و مادر چقدر ثواب داره دیگه الان که شما دارید برای مادرتون از زندگیتون و خودتون مایه میذارید دیگه حتما خدا بهتون عنایت ویژه میکنه. 
    پاسخ:
    امیدوارم بتونم 
  • ملکه بانو
  • سعی کن کاراتو برای خدا کنی تا اجر اخروی و صد البته دنیویشو ببینی
    پاسخ:

    انشاءالله بتونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">