منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

497

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ق.ظ

کسی میدونه دامنه مسئولیت والدین در قبال فرزند چقدره؟

و تا چه حد از خودگذشتگی درسته


حس میکنم تو این نزدیک به 5سال،ثانیه ایش برای خودم نبودم

البته این قسمت وقتی ناراحت کننده میشه که در نهایت حس کنی،نه به نفع خودت بوده،نه بچه ات:((((

  • مک بس

نظرات  (۳)

همون جمله ی آخر!
حدش درمورد کودک اینه که توانایی هاش رو برای برآمدن از پس مشکلات خودش محدود نکنی،
و درمورد خودت اینه که کامل وقف نشی و لذتهای خودت رو مدام و مدام محدود نکنی.
پاسخ:
اون جمله اولت رو سعی کردم عالمانه نقضش نکنم
ولی دومی رو...:(
به نظرِ من اینقدر حساسیت و وابستگی خوب نیست. بچه‌ست دیگه؛ حالا مثلاً یه بار هم حواستون نباشه زمین بخوره چیزی نمیشه که. 
پاسخ:
راستش منم در مقام حرف ریلکسم،ولی در عمل نه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">