منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

536

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

از صبح بیرونم،آزمایش خون و سونو و ...   مثلا امروز مرخصی استعلاجی ام که برا سرماخوردگیم استراحت کنم:(  دیروز دوتا دکتر رفتم

خونه بازار شام، ناهارهم نداریم (کمی از غذای محبوب دردونه از دیروز مونده،ولی اقای همسر مطمئنم نمیخوره)

یکی بهم میگه بخواب تا ظهر،و به اقای همسر بگو غذا بگیره، خونه هم همینطور بمونه

یکی هم مشتاقانه وسوسه ام میکنه که خونه رو تمیز کن و ناهار بذار،تا وقتی از بیرون میان،معلوم باشه امروز مامان خونه بوده:)


  • مک بس

نظرات  (۶)

  • عینکی عینکی
  • سلام
    دوست داشتم وقتی این پست رو میخونم برم  درباره من رو بخونم. تا یه اطلاعات خلاصه ای از نویسنده دستم بیاد‌ ولی پر نکرده بودی این صفحه رو. 
    پس الان میرم چند تا پست های قبلی رو بخونم 😊
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین:)
    سعی میکنم در اولین فرصت تکمیلش کنم
  • ستاره جان
  • لازم نکرده وقتی مریضی رو خودت فشار بیاری 
    من که میگم باید مشخص باشه هر کسی که مریضه بقیه باید هوادار باشن 
    تمیزکاری خونه امروز کلا با شما نیست چه خونه بودی چه سرکار
    پاسخ:
    آره ، حق با توهست، منم به همین خاطر مردد بودم
    ولی خب اون محبت مادرانه ام غلبه کرد به این فکر :)
    یه چیزی بگم؟ ناراحت نشی ها شاید اگر منم بچه می داشتم همین کار رو می کردم 
    ولی این حماقت مادرانه میشه به نظرم :( یعنی چیزی که همه مادرها عاشقانه دارن متاسفانه 
    پاسخ:
    نه، چون خودم هم تا حدی باهات موافقم
    و سعی میکنم تا حدی جلوی خودمو بگیرم
    ولی شاید اگه خانه دار بودم اینکارو نمیکردم



    چرا نمیتونم وبتو باز کنم؟؟؟:(
    میتونی باز هم می کنی :) 
    می خواستم وب را کلا حذف کنم یک نفر غیرفعال کردنش را یادم داد منم غیرفعالش کردم 
    پاسخ:
    فکرینگ
    به نظر منم کار درستی نیست!
    البته که منم باشم تا حدی این کار رو میکنم اما این بد عادت کردن بقیه ست.
    باعث میشه وقتی میگی حالم خوب نیست باورت نکنند.
    من یادمه داداشم یه بار وقتی خیلی بچه بود به مامانم گفت مگه مامانا هم مریض میشن؟ مگه مامانا هم دردشون میاد!
    اصلا براش متصور نبود که مامانی که حالش بد باشه هم وجود داره! و خب این تقصیر خود مامانم بود!
  • عینکی عینکی
  • هنوز هم درباره من رو پر نکردیم هیچ کدوم 😅😅😂😂
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">