منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

544

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

دردونه اخرشب ها اصرار داره که نوازشش کنم، اونم نشسته

وقتی فکر کردم احتمال دادم به خاطر اینکه هرازگاهی خوابم میبرده، این خواسته رو داره، ولی بارها سوال پرسیدنم، جواب مشخصی نداشت!!

حالا، اکثر شبهایی که از روی خستگی، یا حتی در جهت عادت نشدن این خواسته اش، مقاومت میکنم و دردونه راضی میشه که کنارش بخوابم و نوازشش کنم، یا حتی حاضر میشه بدون نوازش بخوابه

بعدش موقعیتی پیش میاد که خودخواسته، نشسته نوازشش میکنم

حالا یه بدخواب میشه، یا مریض شده یا ...


دیشب به این فکر میکردم که شاید واقعا از لحاظ روحی این خواسته اش براش مهمه!!!

  • مک بس

نظرات  (۲)

به این جور نیازاش اساسی توجه کن. این مدل درخواستا بعد یه مدت تموم میشه ولی اگه زیاد مقاومت کنی بعدا هی حسرت می خوری چرا الکی مقاومت کردم.
این تجربه منه
پاسخ:
آخه هرچی فکر میکنم نمیفهمم چرا نوازش نشسته با نوازش خوابیده فرق میکنه!!پرسشهام هم به نتیجه نرسید
قبلا انقدر سختم نبود، این روزها که تقریبا جنازه میرم خونه، و موقع خواب به معنای واقعی بیهوش میشم، واقعا بهم سخت میگذره
ولی چششششم حتما:))
عزیزم!
میدونم خیلی سخته، مخصوصا برای شما که سر کارم میرید.
خدا کمکتون کنه
پاسخ:
ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">