منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

558

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

یعنی تا ساعت یک من پر از برنامه و ایده برای بعدازظهرم که میرم خونه، از این ساعت به بعد یکی یکی کنسل میشه تا میرسه به هرچی مجبور باشم:((



پ.ن. شاید پست دیگه ای هم با این مضمون داشته باشم، احتمالا:دی

  • مک بس

نظرات  (۱)

  • منتظر ....
  • حالا شما بیرون خونه کار میکنی من که همش تو خونه م شب که میخوام بخوابم کلی واسه فردام برنامه ریزی می کنم صبح که پامیشم انقدر بچه ها برنامه هامو بهم میریزن که معمولا بجز غذا به هیچکدوم دیگه نیمرسم /:
    مخصوصا الان که ایام امتحاناتم داره نزدیک میشه کتاب دستم می بینن قشنگ دیوونه میشن.
    پاسخ:
    من خیلی وقته برنامه خاصی برای روزهام نمیریزم، چون گاهی حتی پیش میاد که مثلا برنامه میریزم بریم بیرون، با دردونه، و حتی خرید برای خودش، ولی خوب که همه چی ردیف میشه، یه هو دردونه میگه بیشتر دوست داره خونه بمونه!!
    واقعا به هر کسی که با بچه درس میخونه، غبطه میخورم، من اصلا نمیتونم فکرشو هم بکنم
    خدا قوت
    میشه بپرسم کجا درس میخونید؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">