منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

566

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

وقتی نیم ساعت تمام، کاملا منطقی  برای مراجع توضیح میدی روند قانونی کار رو، و نهایتا قانع نمیشه، و تو رو مسئول انجام نشدن کارش میدونه

مراجعین بعدی رو با "همینه که هست" توجیه میکنی!! منتها با عبارتی مودبانه تر


پ.ن. اینو فقط به این دلیل نوشتم که اگر جایی رفتین و کارمند اون رفتاری که باید رو نداشت، فکر نکنید مقصر صددرصد رفتارش، خودشه:/، چون حتی ممکنه خودش نخواد نامناسب رفتار کنه، ولی سردردش اجازه رفتار مناسب بهش نده:/

  • مک بس

نظرات  (۴)

خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
ممنونم:)
  • خانم الفــــ
  • چه نکته ی خوبی گفتید..درسته..واقعا من خودم رو میگم،گاهی اصلا حواسم نیست،اون بنده خدا هم خسته شده و شاید با چندین نفر سروکله زده باشه..
    پاسخ:
    کار من طوریه که خودم سالهای زیادی مراجعه کننده ی همین کار بودم، و کارمندهای مختلفی رو جای خودم دیدم
    بدون اغراق میگم همیشه خودم رو همون مراجع کننده تصور میکنم، و تمام سعی ام رو میکنم که اون اجحاف ها یا اذیت هایی که روزی خودم کشیدم ، مراجعم نکشه
    ولی واقعیت اینه که نسل عوض شده، و  اکثریت نسل جدید واقعا متوقع و گاهی حتی بی ادب هستن، و هرطور رفتار کنی باز در مقابلشون بدهکاری
    اینه که گاهی مجبور میشی از موضع قدرت وارد شی، تا حداقل انقدر برات اعصاب بمونه، که در مقابل همه یکسان رفتار کنی تا بعد عذاب وجدان نگیری
  • خانم الفــــ
  • کاملا درست میگید..
    ان شالله برکت زحماتتون توی زندگیتون جاری بشه :-)
    پاسخ:
    ممنونم
    از دعای شما:)
    اکثریت نسل جدید واقعا متوقع و "معمولا" بی ادب هستند 
    سلام مک بس 
    کارمند دانشگاهی؟ یا آموزش پرورش؟ 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    قبلا بهت گفته بودم که..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">