منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

572

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ق.ظ

دردونه اخیرا خوراکی نمیبره مدرسه، دلیلش؟!!    بچه ها سر خوراکی هام دعوا میکنن!!!!



پ.ن. منتظر شنیدن راهکارهاتون هستم:(

  • مک بس

نظرات  (۶)

خوراکیات لاکچری ان؟ 
خاصند؟ 
پاسخ:
نه، اصلا
مهد پسرک کاملا قانون گذاری شده ست هیچکس حق نداره به کسی خوراکی بده و هرکس باید مال خودشو بخوره کامل و برنامه ی غذایی معلومی دارن که باعث میشه همه خوراکی های یکسانی ببرن. خب اینطوری از هم بی نیازن دیگه. :)
ولی در مورد شما تا جایی که ممکنه خوراکی ساده بذار. خب چرا خوراکی هیجان انگیز میذاری؟
من فقط به صورت ساندویچی میذارم و میوه ی فصل. که عموما پرتقال و سیب و نهایتا موزه. چیزی بذار که بقیه رو تحریک نکنه.
پاسخ:
مهد خیلی قوانینش با پیش متفاوته، البته پیشی که تو مهد باشه نه، پیشی که تو مدرسه ابتدایی باشه، قوانین این نوع پیش ها همون قوانین مدرسه است
ولی این خوراکی یکسان طرح خوبیه، مدرسه دردونه قبلا یک روز در هفته اجراش میکرد، که نمیدونم چی شد کنسل شد
واقعا خوراکی هیجان انگیز نمیذارم، تنقلاتی مثل چیپس و .. که ممنوعه ، بقیه هم خیلی عادیه، یعنی مثلا در حد کشک، ذرت، یا حتی شکلات
اونسری خاطرت نیست دوستش نوع نون رو مشخص کرد برام، نون خشک سبوس دار گذاشته بودم:دی
البته دردونه باید یاد بگیره چطور تو جمع باشه، ولی خب فعلا که هی خوراکی نمیخوره، ضعیف میشه، مریض میشه:(((((
  • مردی بنام شقایق ...
  • خوراکی ندین بهش خب!

    بچه ها گناه دارن :)))

    یا به اندازه همه بچه ها خوراکی بدین که دعوا نکنن :)))))
    پاسخ:
    به همین سادگی
    به همین خوشمزگی:))
    خب به نظر من کشک و ذرت و شکلات خیلی هیجان انگیزن! :|
    نیستن واقعا؟
    کدوم بچه ای رو دیدی از شکلات و ذرت و کشک بگذره؟! :|
    ساندویچ و میوه براش بذار فقط.تنقلات نذار اینا تنقلاته.
    پاسخ:
    ریلی؟؟؟:دی
    ساندویج نمیخوره، میوه  هم همینطور، حداقل خوب ها رو مثل موز، سیب، پرتقال، نارنگی
    ولی مثلا توت فرنگی بذاری میخوره و میخورن:))))
    بدی اخلاق دردونه اینه که هر خوراکی رو دوره ای دوست میداره، و میخوره وسیب و موز رو تقریبا از بعد از دوره های کودکانه ترش:دی که خودم میدادم میخورد، دیگه نخورده و ...
     بله به نظر من هیجان انگیزن. یکی از دوستان پسرک هم توت فرنگی آورده بود پسرک تا روزها میگفت! گفتم که مربیشون نمیذاره به همدیگه بدن. نکن این کارا رو خواهر!
    پاسخ:
    من که نگفتم توت فرنگی میدم ببره:)
    ولی کلا از اونجا که دردونه خیلی کم با خوراکی هیجان زده میشه، واقعا فکر نمیکردم کشک و .. جزء خوراکی های هیجان انگیز باشن
    گفتی "توت فرنگی بذارم میخوره و میخورن" فکر کردم میذاری ببره.
    :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">