منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

573

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ
روزنگار...

قبل از خرید ماشین، همیشه از انتظارات مامان میترسیدم
و الان توش گیر کردم..

خواهرمن بعد از نزدیک به بیست سال رانندگی برخی کوچه ها و معابر رو نمیره،ولی مامان از من انتظار داره برم..
حتی چند روز پیش که رفتیم و بعد بهش گفتم ماشینو زدم به دیوار، خیلی ریلکس گفت همه میان، من نمیدونم تو چرا نمیتونی!
هر دیدارمون هم بهم میگه فلان خانوم رو دیده که چه دست فرمون خوبی داشته و ..
یا هرسری که میرم تعمیرگاه، باید بعد بهش توضیح بدم که چرا این ماشین خرج داره، چقدرخرجش زیاده و ...  (خیلی دلم میخاد بهش بگم موقع خرید - با این که خودش و من میدونیم هیچ تخصصی در این زمینه نداره- باید همراهم می امدی تا ماشین بهتری بردارم!!! آیکون خیلی عصبانی)
دیروز براش از اتفاقی که برای ماشین افتاده میگم، میگه: ببین هر کی ماشین داره باید خمسش رو هم بده، و دیگران رو سوار کنه،و نگه ماشینم ال میشه و بل
و بعدم اشاره میکنه به بیرون رفتن های خودش ...

پ.ن. به این فکر میکنم زمانی خواهد رسید که دردونه از همصحبتی با من فراری باشه-مثل الان من:((_
  • مک بس

نظرات  (۱)

ببین خوشحال نیستی از اینکه مستقلی؟ 
من نیستم 
این نیمه پر لیوانته 
تو خونه خودتو داری 
من تا آخرین نفس زندگیم با مادر تیکه اندازمم :/ تازه فکر می کنم نعمه زوالی کنم از این بدتر ممکنه نصیبم بشه :| 
پاسخ:
درست میگی، بدتر از این هم ممکنه
ولی این هم هست که تا وقتی مستقل نیستی تکلیفت حداقل با خودت مشخصه، و علاوه بر اون در یک سری از برخوردها مجبور به پاسخگویی همزمان به همسر و مادر و حتی فرزند نیستی به شکلی که هیچ کدوم نه ناراحت بشن، نه احترامشون کم

انشاءالله هرچی خیره سر راهت قرار بگیره
دائما یکسان نباشد حال دوران...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">