منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

574

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ

یه هویی هوس دیدن فیلم کردم، فیلم خوبی که در آرامش ببینی

مدتهاست خودم رو درگیر دیدن هیچ سریال یا فیلمی نکردم، ولی یه هویی شاید با نزدیک شدن به عید، هوایی شدم


پ.ن. فکر کنم اخرین فیلمی که از تلویزیون دیدم بادیگارد بود..  ، و اخرین فیلمی که سینما دیدم مطمئنن جدایی نادر ..


پ.ن. خوشحال میشم فیلمهایی که به نظرتون خوبه، و به عبارتی ارزش دیدن و وقت گذاشتن رو داره بهم معرفی کنید

  • مک بس

نظرات  (۱)

سلام
سال نو مبارک عزیزم
لاتاری رو تازه دیدم خیلی قشنگ بود.
تو خونه هم این اواخر اینارو دیدم که خیلی دوست داشتم: بیست و یک روز بعد، ابدو یک روز، رگ خواب، یتیمخانه ایران، نفس.
پاسخ:
سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک
ممنون بابت پیشنهاداتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">