منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

581

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ب.ظ

عیدی دیروز دردونه اولین تجربه سینما رفتنش بود

تجربه خوبی بود: فیلشاه

با اینکه قبلش نگران بودم که عیدی خوبی نشه، یا حس میکردم میانه های فیلم خسته شده باشه، ولی بعد که راضی بود خوشحال شدم

وقتی رسید به پایانش، یکی از همراهان گفت عجب روزی هم مارو آوردی سینما، و من واقعا خوشحال شدم، (انقدر باجنبه ام:دی)

پیشنهاد میکنم برین ببنین

  • مک بس

نظرات  (۱)

دلم میخواد ببینمش اتفاقا :)
پاسخ:
حتما ببین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">